Hej!
Jättelängesen jag kikade in här så det var roligt att läsa era uppdateringar :).
Hur har det varit att börja jobba, Orka? Jag har börjat vänja mig nu vid att jobba men det har varit ganska tufft ändå. Bara det att få tiden att räcka till för att jobba över, hur gör man?! Har oväntat nog funnit lördagkvällar och söndagkvällar optimalt eftersom jag är pigg då och minst trött. Ekorrhjul, here I come ;).
Vi kör förskola i augusti, 75 %, är planen. Läskigt att lämna barnet till okända men de flesta överlever ju, såväl barn som föräldrar. Men det blir verkligen en ny fas liksom, att vänja sig vid.
Vår kille går och halvspringer. Han förstår mycket av vad vi säger, mer än vi tror och vi blir dagligen överraskade :). Han kan gå och hämta sina skor t ex, om vi ber honom. Supercoolt, tycker vi ;).
Låter ju klokt att minska ner på socker! Vi (eller främst jag) minskar ner rejält på köttet. Under föräldraledigheten planerade och lagade jag all mat (typ) så jag gick loss på massor av nya rätter, många utan kött. Det funkade så bra att min man nu planerar in kikärtsbiffar i sin matplanering :).
Ha det fint och ta hand om er!
Kram