Varför hatar folk SD?
Ett ytterst fåtal som missköter sig och dom ses inte med blida ögon på av andra invandrare.
För dom vet ju hur snabbt generaliseringar och extrapoleringar uppstår.
En standard som påverkar väldigt mycket, räcker inte det. Även om vi snäppar upp det lite från "knappt några undantag" till "några undantag", det är illa nog eller hur.
Ska vi öht tllåta den sortens indoktrinering som bör ha vansinniga följder då varken respekt mot oss eller någon slags integrering möjliggörs?
Vad menar du med solida?
Är lite uppgiven i de fallet, pk-ligan ( som jag lite elakt kallar dem) är inte intresserade av att få veta, de vill inte veta, men de efterfrågar alltid länkar statistik och bevis av olika slag men när man lägger fram det så ska det i regel alltid viftas bort, bortförklaras, eller i värsta fall idiotförklaras. Statistik om tex ökat våld från säkra källor bemöts.
- ääeeeh...de anmäler ju invandrare meeer.
Statistik om ökade våldtäkter i landet.
- äeeh det anmäls ju bara mer nu, det är samma antal som på 50-talet ( jo tjena)
Statistik om att vi ligger i topp snart, i världen, vad gäller våldtäkter.
- äeeeh det anmäls mycket här för att kvinnor vågar anmäla här,
Så.......det är hyfsat meningslöst...kan vi säga. Lite ot....du kanske inte alls är sådan, sannolikt inte.Men du raljerar lite friskt med ditt exempel, som knappt alls var relevant, det är ytterligare ett symtom som kommer till när motargumenten tryter, tyvärr....................
Så vad gör de?? De med de oblida ögonen? Som i din teori dessutom är i extrem majoritet och borde ha en enkel match........ va, berätta????????????????
Ser vi demonstrationer på stan?
Höll de kidsen hemma på natten då det var upplopp.
Är de aktiva på diskussionsforum där ofta unga invandrare beter sig ( inte här dock)
Skriver de insändare och uppmanar sina egna?
Agerar de mot de religiösa ledarna som indoktrinerar unga killar och omöjliggör både deras respekt mot oss och deras intgegration?
Har de koll på sina killar, som är de som håller hela förorter under sina lagar.
Nej jag ser inte detta, läser inte om det, hör inget om det.
Du får gärna hänvisa till lite länkar, som gjort att din världsbild är såå positiv i det fallet. För du har ju läst massor om det antar jag..eller tar du saker för givna bara?
Speakers Corner skrev 2014-08-09 08:01:36 följande: