Inlägg från: Thomas66 |Visa alla inlägg
  • Thomas66

Varför hatar folk SD?

Errol Flynn skrev 2014-02-26 22:28:05 följande:
    Tydligen. Visste inte om det själv så det är tur att Researchgruppen har koll.
    Jag är som en krokodil. Stor käft och små öron.

Vilka pajasar , men det är väl bara en karriär som mycket annat idag. Man vill lossas vara snäll och duktig, men det är cash in som gäller.
  • Thomas66
    nihka skrev 2014-02-26 22:37:39 följande:
    Så du menar att om du är den misstänkta gärningsmannen så vill du inte att din bild ska cirkulera, men om det är någon annan så kan det vara bra?

Så sa jag inte, finns jag på en bild och jag är utpekad som gärningsman fast dom inte vet vem jag är, så bör jag givetvis hängas ut.
  • Thomas66
    Errol Flynn skrev 2014-02-26 22:45:07 följande:
    Jag har kommenterat med Disqus på Expressen (som ju är pajasarna som anställde de våldsamma AFA-folket till att börja med) och några kommentarer på Avpixlat. Jag håller samma ton som här. Researchgruppen har via sitt företag Seppuku Media tagit olagliga kreditupplysningar via Bisnode på 406 kommentatorer som de hävdar att de ska använda i statistiskt syfte. Hade de bara velat veta vår inkomst hade de kunnat Ratsita oss. Men budskapet var att vi vet vem du är. De har grävt efter våra mailadresser och förföljt oss via myndighetskontakter och Facebook. De är ju även Aschbergs små skyddslingar och nämnde ska göra ett program i sommar som heter Trolljägarna där de ska hänga ut människor för deras åsikter och dyka upp på arbetsplatser och dylikt. Det ironiska är att de vill se om vi som kommenterar har domar på oss. Själva är de dömda för mordförsök, mordbrand, grov misshandel med järnrör, dataintrång, våldsamt motstånd mot tjänsteman osv. Och dessa väljer Expressen att samarbeta med. Och Aschberg. Romregistret blev ju stort men åsiktsregistrering i Sverige 2014 för icke olagliga kommentarer går bra. Du har rätt att uttrycka dig anonymt på nätet men dessa  kriminella ska nu röja människors identitet fast de själva har skaffat skyddad identitet. Pajasar. www.exponerat.info/arschberg-och-researchgrup.../

Helt sjukt, rätt tragikomiskt när man ser rasister i varje hörn.
  • Thomas66
    Errol Flynn skrev 2014-02-26 22:59:22 följande:
    Lite sorgligt att åklagaren inte tänkte yrka på utvisning först: Den somalier som åtalas för att ha våldtagit en döende kvinna och därefter fortsatt att ha samlag med hennes döda kropp kommer att få stanna i Sverige. Det står klart sedan kammaråklagare Daniel Jonsson valt att inte yrka på utvisning. ? Han kan ju lika väl begå brott där nere om han skulle bli utvisad, förklarar åklagaren. www.expressen.se/nyheter/ali-valdtog-84-aring.../ Och varför utvisades inte denna stjärna efter våldtäkt nummer 1?

Trevligt tänk av åklagaren.
  • Thomas66
    Dorian Ertymexx skrev 2014-02-26 23:38:31 följande:
    Låter som klassisk SD-dubbelmoral.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.

Synd att du inte kan läsa eller fattar vad du svarar på.
  • Thomas66
    nihka skrev 2014-02-27 00:14:15 följande:
    Så får du bara inte tycka!!! Förstår du inte att en misstänkt kan vara HELT oskyldig? Det finns människor som har fått sina liv förstörda för att upprörda grannar har varit säkra på sin sak och fällt en misstänkt pedofil i förväg och tapetserat hans bild på gator och torg och lyktstolpar för att varna. Och sedan har det vistat sig att han var helt oskyldig men drevet fortsätter ändå mot honom och familjen tills de får flytta och försöka börja om på annan ort tills någon snokar reda på... och så fortsätter det. Idag är det ännu enklare med internet att rasera en oskyldig människas liv. Det går på några minuter. I Sverige är man oskyldig till motsatsen bevisats och det är så viktigt att man inte tullar på rättsäkerheten. Om man börjar gå ned för den stigen kan man till slut komma och plocka upp människor i sina hem på natten och slänga dem i fängelse och behålla dem där utan rättegång tills de ruttnar i sin fängelsehåla.

Nu överdramatiserar du. Jag har hela tiden sagt att signalement/bilder är ointressanta på en gripen eller dömd gärningsman. Men att det vore bra i dom fall där gärningsmannen finns på bild ( Dvs hen är utpekad genom en bild ) och man inte vet hans identitet.
  • Thomas66
    Dorian Ertymexx skrev 2014-02-27 22:21:05 följande:
    Inte om man oroar sig för kostnader och ömmar för de gamla. Är man emot invandring av ekonomiska skäl är det milt sagt dubbelmoral att skaffa sig barn.

Varför då?
  • Thomas66
    Dorian Ertymexx skrev 2014-02-27 23:17:32 följande:
    Jag klankar inte ner på folk som arbetar. Jag klankar ner på folk med dubbelmoral. Jag har ingenting emot att betala skatt för att hjälpa folk, inte det minsta, men börjar folk gnälla om utgifter åt andra men tar sina egna skattekostnader som självklara, ja, då kommer jag att bitchslappa dem verbalt. Count on it!

Du har en otrolig dubbelmoral, du vill sitta på ditt fetaarsle i Sverige och hjälpa hela världen med pengar som du inte har. Seså ut ut världen och hjälp till ist för att sitta här och gnälla.
  • Thomas66
    Errol Flynn skrev 2014-02-27 23:26:07 följande:
    Lite så ja kändes det. Nu kallar sängen och nån bra film. God natt alla glada.

Skapligt tröttsamt när alla andra ska betala saker som är helt omöjligt att genomföra. Tex alla kvinnor ska ha 5000 mer i månaden skolan ska få mera resurser, sjukvård/ äldreomsorg ska få mera resurser , polis, ambulans, infrastruktur mer resurser, bygga tusentalsbostäder, öka a-kassan, sjukpenning Sorry glömde detaljen rädda halva världen med. Kul att vara finansminister i dårarnasvärld. Tycker faktisk synd om Löwen.
  • Thomas66
    Enter Sandman skrev 2014-02-28 16:19:33 följande:
    Är det fel menar du, att undvika rasism? Du kanske kan svara på vad nyttan med att veta en brottslings ursprung är, vad spelar det för roll om personen har sitt ursprung i Skövde, Wien eller Somalia? Varför ska privatpersoner ha tillgång till dom uppgifterna?

Privatpersoner får veta ändå, vid en våldtäkt eller tex rån så har ju offren bekanta, och bekantas bekanta. Så det där med bilder i tidningarna spelar ingen roll folk vet vilka/ vem som ligger bakom ändå. Men det blir heltsjukt när man inte visar övervakningsbilder där det finns vittnen som pekar ut personen på bilden. Det har hänt pga av att gärningsmannen har fel färg .
Svar på tråden Varför hatar folk SD?