Inlägg från: Thomas66 |Visa alla inlägg
  • Thomas66

Varför hatar folk SD?

nihka skrev 2014-02-10 22:08:00 följande:
    Först klagar du på att inget händer, sedan när folk påtalar vad som händer duger det inte åt dig. Och inget gör du själv, mer än kritiserar andras insatser.

Nej det gör jag, inte. Men jag försvarar aldrig det som händer kvinnor med, det är ju män. Utan tycker att det är lämpligt att man kämpar emot dom män som gör det.
  • Thomas66
    Dorian Ertymexx skrev 2014-02-18 22:00:46 följande:
    www.aftonbladet.se/nyheter/article18245777.ab
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.

Dom hade inte gjort något fel enligt åklagaren. Men 10 från SSU har delgivits misstanke ang bidragsfusk. Det blir rättegång snart rättegång ,tror det vi runt Piteå, googla så hittar du.
  • Thomas66
    Dorian Ertymexx skrev 2014-02-18 21:59:16 följande:
    Hur är det demokratiförakt??

Vad tycker du om att dina oskyldiga gunstlingar tex smu bjuder in personer , till att hålla föredrag. .Där det förespråkas att bögar och judar inte ska leva ( får väl säga bjuder in igen) Och det mest komiska/ tragiska är att dom får pengar genom att lossas att dom jobbar mot diskriminering av muslimer.
  • Thomas66
    Dorian Ertymexx skrev 2014-02-18 22:27:33 följande:
    smu? Vilka är det?

Sorry, sum.
  • Thomas66
    Velouria skrev 2014-02-21 17:54:08 följande:
    Hur ska jag förklara för mina nyanlända att det är nästintill lönlöst för dem att söka jobb eller lägenhet av privata bovärdar? Att svensken (de med "makt"positioner såsom arbetsgivare och bovärdar) är riktigt negativt inställda till nyanlända. Säkerligen pga att man inte anser de nyanlända vara människor, utan efterblivna varelser födda bakom ett berg... I know, I've there and done that... En flykting har inte i sin vildaste fantasi kunnat föreställa sig ett sådant liv här, utan detta får de klart för sig när dörr efter dörr smälls igen i ansiktet på dem. Yep, så ser det ut idag.
    Mother cake

Är du överraskad? Man måste ju ha minst gymnasieutbildning för att jobba på McDonalds .
  • Thomas66
    Dorian Ertymexx skrev 2014-02-25 23:27:32 följande:
    SD har stora likheter med JV kan jag tycka... "Vi har sanningen, ni förstår inte att Satan styr världen, men vi är räddningen - men en dag ska ni förstå, och ni som inte gör det - you'll be sorry!!!!"

Jv och muslimer och div kristnatomtar passar nog bättre ihop. Tror du det är bra att fylla på landet med miljontals av valfri grupp?
  • Thomas66
    Enter Sandman skrev 2014-02-26 21:36:54 följande:
    Vad skulle syftet vara med det? På vilket sätt är det ens relevant?

Iof inte alls relevant med en häktad / dömd gärningsman , men tror att det skulle bli tråkiga nyheter om det alltid stod gärningsmannen va en hen på 27 år. Men att man inte visar bilder på misstänkta som man inte vet namnen på är helt sjukt.
  • Thomas66
    Errol Flynn skrev 2014-02-26 22:09:34 följande:
    Ja de får rensa på. Jag är redan åsiktsregistrerad av våldsvänstern aka Researchgruppen pga mina "extrema" åsikter. Bryr mig föga längre.
    Jag är som en krokodil. Stor käft och små öron.

Nähe, inte pga vad du har sagt här iaf ? Är du smyg-nasse?
  • Thomas66
    nihka skrev 2014-02-26 22:17:53 följande:
    Jaha. Brottsrapportering ska vara underhållande... Så om någon tog ett kort på dig när du rastar din hund i samma park som det sker en våldtäkt så skulle du vara OK med att din bild cirkulerade runt? Eller om du anklagades för att våldta grannens dotter så skulle du vara OK med ditt namn och din bild publicerades?  Thomas 66sson 27-årig L-köpingsbo är misstänkt för våldtäkten på...och så din bild?

Nä, tänkte mera som jag skrev att det va bra när man inte vet vem gärningsmannen är, och bara vet hur han ser ut.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?