Varför hatar folk SD?
effemgea skrev 2014-02-03 22:27:49 följande:
Jag uppfattade det som att Dorian raljerade lite över det faktum att Malmö av sverigedemokrater brukar uppfattas som helvetet på jorden och ett helvete som bara blir värre och värre. Den bild som Malmöborna själva ger i polisens intervjuer av 4.500 Malmöbor är ju långt mer nyanserad och i grunden positiv. Om du läser ursprungsartikeln i Sydsvenskan kan du få mer "kött på benen". Jag testar att länka till den, men av någon anledning brukar det vara svårt att få till fungerande länkar till Sydsvenskan på FL. Jag påstår inte att du känner så, men min uppfattning är att många sverigedemokrater blir rejält besvikna när det kommer uppgifter som pekar på att det går åt rätt håll. Du fokuserar på skjutningarna, Malmöborna på att de känner sig tryggare och att brottsligheten minskar. www.sydsvenskan.se/malmo/vald-i-malmo-minskar.../Tyvärr litar inte jag på någon * undersökning* som du vet har kommit alldeles för många tveksamma sådana. Men att polisen iaf delvis bekräftar det så är det ju positivt .