Inlägg från: sjuttiofemman |Visa alla inlägg
  • sjuttiofemman

Nog borde väl en riksdagspolitiker ha bättre saker för sig än att spionera på folk? Pinsamt.

wp.me/p2oCcR-3Oh

Det är alltså till detta svenska folket ska assimileras till enligt Sd. Nä utvisa Sd istället.

• sjuttiofemman
    Dorian Ertymexx skrev 2014-05-17 16:31:50 följande:
    SDs kunskapsreserv gör det igen:

Haha inte ett dugg förvånad :)
  • sjuttiofemman
    Dorian Ertymexx skrev 2014-05-17 19:10:20 följande:
    Mmm!

Har funderat på en sak - tror du att SD vill assimilera svenskarna till att bli mindre som terrorister? För det slog mig just att det är svensk tradition att fira födelsedagar medelt fruktansvärda terrorvapen...

Jaså vad är det för tradition? Inget jag känner till, upplys mig :)

De vill däremot assimilera svenskar tydligen, till vad kan man undra?
  • sjuttiofemman
    Dorian Ertymexx skrev 2014-05-17 21:31:28 följande:
    Typiskt svenskhatande vänsterextremister som dig att inte känna till svenska traditioner!! Jag syftar givetvis på födelsedagstårtan, denna hemskaste av terroristvapen!!

Just fan. Den där hemska tingesten som vi fläska till världen ! :p
  • sjuttiofemman
    Dorian Ertymexx skrev 2014-05-17 23:18:25 följande:
    Alltså, spränga ett par japanska städer... mja. Rasa ett par torn där tusentals dör... mjovars. Föra krig mot civila med bomber och minor... sisådär. Tårta i ansiktet... TERROREXTREMISM!!!!!!

Haha precis, det är svenska extremismen gestaltad! :)
  • sjuttiofemman
    gaymarrige skrev 2014-05-18 07:18:12 följande:
    Istället för att överrösta så föreslår jag VÄNDA RYGGEN TILL tror det tar både mer effektivt på den som talar och man slipper tjafset om att det är odemokratiskt att överrösta. 

Instämmer helt. Ingen tjänar på våldsamma protester.
  • sjuttiofemman
    maria diaz skrev 2014-05-17 20:46:20 följande:
    SD är det riksdagsparti som satsar mest pengar på att driva antirasistiska kampanjer.

Haha den var bra :)
Svar på tråden Varför hatar folk SD?