Varför hatar folk SD?
Jaaa dessa arma människor menar dessutom på fullaste allvar att Sd inte är ett rasistiskt parti, det säger en hel del :)
Özz sätter huvudet på spiken som vanligt :)
Nja, mot bakgrund av hur du handskas med sanningen i övrigt så ligger det nära tillhands att utgå från att din trovärdighet i fråga om din könstillhörighet ligger på samma nivå.
Du försökte rätta sjuttiofemman när han/hon skrev symtomatiskt, vilket för övrigt är den vanligaste varianten.
Själv är jag man - och som man och människa skulle jag be om ursäkt om jag hade gjort bort mig så till den milda grad.
Medan du i stället slingrar dig - ingen har påstått att det inte är ok att skriva symptomatiskt - ingen förutom du bryr väl sig egentligen om en sådan skitsak.
Dig alltså
Men då Ph.
Nu får du nog be någon om hjälp igen. Den vedertagna objektsformen är "hen".
Jag kan ge ett exempel: Tänk dig att någon undrar: "Vad är det med den där Ph, egentligen, begriper du varför hen inte bara kan be om ursäkt för sina dumheter?"
Då kanske någon annan svarar: "Hen är som hen är - man skulle ju inte precis vilja vara förälder till hen och ansvarig för hens uppfostran".
Nu har du ett exempel där du kan försöka träna lite.
Skämt åsido. Du gör bara bort dig än mer när du envisas med att flagga med din okunnighet. Språknämnden rekommenderar "hen" som objektsform.
Förstår du inte att du inte kan sätta dig på språkligt höga hästar innan du ens lärt dig att krypa hjälpligt
Det är bara för politiker och batikhäxor det ännu inte har framgått att dessa gängrelaterade skjutningar/mord har med invandringspolitik att göra. Ju större invandring, desto svårare att integrera dem. Sunt förnuft!
För att ingen ska säga: "Vad snackar du om?" (eftersom en del av er tydligen gör ert bästa för att vända bort blicken från det som händer och sker), bifogar jag länk:
www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2660760-extra-tva-doda-minst-tre-allvarligt-skadade-i-natt
Och nu har tydligen även "oskyldiga" skadats och eventuellt strukit med. Inte så konstigt att så sker, när de går loss med automatvapen på en restaurang.
Vilka bär skulden Jo, alla de som röstar på sjuklövern.
Jimmie Åkesson är mobbad av försäkringskassan!! Samla Sd's näthatare, nu måste ni agera!!
www.aftonbladet.se/nyheter/article20495008.ab
Det har jag ingen aning om. Jag röstade inte på Sd förrän 2014, så det är först efter det jag s.a.s. har ett ansvar i det avseendet.
Men jag efterfrågar ditt ansvar, du som fortsätter att rösta på partier som vill fortsätta med ghettoiseringen. Varför vägrar du inse att också du har ett ansvar?
Man märker att rasismen normaliserats när Åkesson möts av en hyllningskör utan dess like efter att ha försnillat 150.000kr från oss skattebetalare. När ska Sd behandlas som andra partier?
Nu kommer konflikterna ut i offentligheten :)
www.svt.se/nyheter/inrikes/sdu-topp-toppstyrning-och-korruption-i-partiledningen
Samma parti har en lång historik av att anklaga fackförbundena i sverige för att vara åsiktspoliser när de utesluter Sd-förtroendevalda ur fackliga styrelser. Än en gång har Sd visat på en enorm dubbelmoral.
Kan du komma på något mer som finansieras av skattepengar?
Äntligen en journalist som vågar behandla Sd som vilket parti som helst, trots allt hat som partiets tangentbordskrigare bombar henne med!
mobil.dn.se/kultur-noje/svts-anna-hedenmo-om-hatet-fran-rasisterna/
Anna Hedenmo har fått tipset från Alexandra Pascalidou att sätta på sig offerkoftan. Allt fler journalister börja gråta ut nu när de inte längre får stå oemotsagda.