Anders2015 skrev 2015-05-14 21:18:53 följande:
Inte alls grinig tittar på hockey med barnen, men rätt trött på dina ord, dina åsikter och påståenden. Du tuggar på i denna tråd hela tiden och nästan alla inlägg är likt dessa du skrivit idag?. Har inget intresse av att veta om du gjort militärtjänst eller inte.
Nej, man kan ju tycka att du borde ha förstått att det inte var riktat till dig.
Nåja, ingen skada skedd att jag snubblade över ditt lilla personangrepp och råkade citera det i stället för Toms.
Du får nog finna dig i att hitta mig i den här tråden vare sig du vill eller inte. Nihka skrev något klokt i ett tidigare inlägg. Många sverigedemokrater har så pass grava problem med svenskan att det kanske tar dem en smärre evighet att formulera några rader. Så är det inte för alla
Ett tips skulle kunna vara att du låter bli att läsa inlägg från signaturer du ogillar. Bör inte vara så svårt, pk-människor brukar vara så tråkiga att de skriver under en och samma signatur år efter år.
Jag menar, du skulle kunna åka "slalom" i tråden, undvika kritiska inlägg men gotta dig åt de som hyllar den stora ledaren, Jimmie Åkesson,.