Inlägg från: FDFMGA |Visa alla inlägg
  • FDFMGA

Varför hatar folk SD?

Gert skrev 2015-07-08 17:48:58 följande:
    Signalpolitik kallas det. Nu kanske några IS-krigare inte vågar åka tillbaka till Sverige igen. Bra SD!
    Dream of unity skrev 2015-07-08 18:02:15 följande:

Folkstyrets vilja har som förväntat triggat igång ett enormt vrede hos kommunisterna.

Argumenten är som vanligt obefintliga men man märker att de arbetslösa "världsmedborgarna" vill kasta större stenar, blåsa högre i vuvuzuelan och stigmatisera det tänkande folket ännu mer.

5,75%-folket kommer ju såklart inte att lyckas då 95% tar avstånd men ibland undrar man när representationen av kommunister och annat vänsterslödder är så hög inom public service?

Kan verkligen de lågutbildade rödingarna ha inverkan på opinionen?

Nej men - nu strömmar visst de allra största tänkarna inom SD-klanen till tråden.

Lite halalkött, kanske kan locka till besvärjelser  mot halalmagin.

Kan det månne vara halalmagi som gör att klanledare Åkesson verkar en smula disig nuförtiden och inte det efterverkningar av det myckna roulettespelandet som jag trodde.

Hursomhelst. När klanen mässar om styggelsen halalkött kan man påstå att de bara ha-lallar dåSkrattande
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • FDFMGA
    FrauCasio skrev 2015-07-08 18:26:53 följande:

Ja sverige är verkligen ett rasistiskt land som inte tar emot resten också, de ca 50 miljoner flyktingar som finns som ingen låtsas om, de som verkligen behöver hjälp.

Ytterligare en av klanens största tänkare. Ja det vet väl alla sverigedemokrater att Sjuklövern tycker att alla som inte anser att Sverige kan ta emot 50 miljoner flyktingar är rasister. Sjuklövern menar nog till och med att de flyktingar som inte vill till Sverige är rasister om de inte vill till Sverige, typ.

Det är ju lika sant som när framstående klanmedlemmar ha-lallar och varnar för att halalkött förvandlar en till muslim.

HärligtSkrattande
  • FDFMGA
    FrauCasio skrev 2015-07-08 19:05:24 följande:
    Ursäkta? Klan?
    Jepp. Det är väl passande att kalla SD för en klan, särskilt mot bakgrund av alla vidskepligheter som förekommer inom klanen.

Titta till exempel på klanmedlemmen ovan dig och hur hen beter sig. Kan det vara Åkesson som skriver anonymt, månne?

Eller är det bara någon stackare som ha-lallar efter bästa förmåga.

Hursomheslt. Hur kommer du fram till att Sverige är rasistiskt om vi inte tar emot 50 miljoner flyktingar? Jag tror att din uppfattning om hur vi som inte hör till klanen tänker är en smula ha-lalligSkrattande

• FDFMGA
    nihka skrev 2015-07-24 00:31:32 följande:
    Jimmie har kvar sina gamla fans med anhang:

www.di.se/artiklar/2015/7/21/sd-politiker-gre.../
    Men har du inte ens förstått att SD står för SverigeDynamitarderna.

Utvecklingen går framåt. Förr höll de sig med aluminiumrör nu är det mer explosiva grejer som gäller.

En bekant till mig, Knallhatten, brukar säga: här sitter det inte fast, när han viftar med sina tändhattar och undrar varför ingen vill ligga med en sverigedemokrat.
  • FDFMGA
    Velouria skrev 2015-07-24 20:00:40 följande:
    AAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA!! smile2.gifsmile2.gifsmile2.gif

Deras framgångar har varit explotionsartade också.

Det här var ju kul, att göra puns smile1.gif
    Det som jag egentligen ogillar mest med SD är fanatismen, att sanningen är helt oväsentlig i kampen för den rätta tron.
    I SD:s fall en rasistisk syn på människor och samhällsutvecklingen.
  • FDFMGA

Ser inget utöver det vanliga  .Borttaget antar jag.

• FDFMGA
    Velouria skrev 2015-07-25 02:27:56 följande:
    Nog så. De flesta har citerat personen.
    Ja jag såg det nu.

Undrar hur många nick Suffering har använt i den här tråden från det att han startade den som kommerintepånåt till nicket som du kallade IQ pissmyra?

Många sverigedemokrater - inte bara Suffering -  har oerhörda svårigheter att anpassa sig till de enklaste regler, säkert har det med SD-klanens kulturella särart att göra.

Man kan se fenomenet i de flesta "SD-trådar" där det strömmar till nya klananhängare allteftersom de gamla har straffat ut sig från FL.
  • FDFMGA
    Tom Araya skrev 2015-07-29 16:35:11 följande:
    Vissa tycker ju att vi ska dalta med fanatism....
    Men det gör inte jag, och det oavsett om det handlar om religiös eller politisk fanatism.
  • FDFMGA
    nihka skrev 2015-07-29 17:13:21 följande:
    Det stod ut för mig också. Liksom alla dessa redogörelser av möten med SDare i förtroendeställning som hade en officiell hållning och inte icke-officiell *mörker*.

Det verkar alltjämt finnas gott om uteslutningsmaterial inom SD. De orkar väl som vanligt inte hålla käft någon längre tid *tick-tack-bang!*
    De kan ju knappast göra sig kvitt rasismen genom uteslutning - hur många skulle bli kvar dåSkrattande

• FDFMGA
    nihka skrev 2015-07-30 22:31:46 följande:
    Ett sätt är väl att göra som de gör nu: omdefiniera var rasism är och kalla protesterna mot rasistiska uttryck för PK.
    Fast jag tvivlar på att normalfördelningskurvan för IQ är så flack att 13 procent kan köpa  en så omåttligt korkad förklaring.

Jag tror att SD:s policy i praktiken kan uttrycka som "Gärna rasist, men ingen VAM-rasim i offentliga sammanhang - åtminstone inte om du inte har kompisar inom - eller hållhakar på - ledningen.

SD måste ha svenska rekordet i politisk korrekthet i termer av hyckleri.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?