• nyfiken82

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

Japp så är läget!

Gick in på Victoria Milan och fick napp på en gång!En mysig man 30 år gammal.Lever också i ett förhållande.

Vi har träffats 3 gånger och vi vill bara ha mer.

Samtidigt säger hjärnan nej men kroppen skriker efter mer

Ska jag berätta för min eller bara fortsätta träffa min älskare som om ingenting hänt??       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 14:13
    Startar denna tråd för att kanske bli klokare i denna situation eller kanske för att träffa människor i samma sits.
    Har inga planer på att lämna min man!
    Jag älskar honom

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-03 11:38
    Vårat äktenskap höll 2 månader!Jag sitter kvar i o rubbat bo!Man är ju inte korkad.
    Han kan fara och flyga
    Nu lever JAG mitt liv utan massa krav.

• Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg
  • Anonym (pecker)

Näe sorry nu dummar jag mig bara, jag är inte din man och det var onödigt sagt den där mormorskommentaren. Förlåt, jag skenade iväg lite där.

• Anonym (Jag med)

Vet att det krävs två för det . Men jag har gjort allt jag kan och han är nöjd . Men jag får inget tillbaka .pecker du och jag är inte gifta det lovar jag.

• Anonym (Jag med)

I dagen läge kan en Mormor vara riktigt het .

• Anonym (Jag med)

En kul sak är att du inte ifrågasatt att min man är morfar är det mysigare en mormor .

• MrsPenn
    Sir Park skrev 2013-10-01 20:04:18 följande:
    Snälla, lämna din man så att han får en vettig kvinna i sitt liv. Ditt beteende är omoget och skrämmande. Svinigt mot hela din familj. Skilj dig och låt inte din man och dotter får ett liv i en lögn. Äckel.
    Morons, your bus is leaving. /Bill Murray, a god
  • dollface85
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 19:28:49 följande:
    Knullar runt?

Jag har sex med min man och min älskare!Knullar runt gör man om man har sex med flera 
    Så två är alltså inte flera? klart jag fattar att du bara är ute att provocera men jag hoppas ändå att din man får reda på vad hans fru sysslar med. om det nu är på det sättet du påstår.
  • Anonym (Lämna)

Att du säger att du älskar honom men ändå gör så där, skit snack! Du älskar honom inte, du vill bara inte lämna honom. Lågt! Karma is a bitch och du kommer förhoppningsvis få märka det.

• Robespierre

Kvinnor som TS gör att man vill ha tillbaks alla gamla lagar om att kvinnan skall underordna sig mannen. Men så blir det inte, så grattis alla feminister och lösaktiga subbor ni har fått det som ni vill.

4 8 15 16 23 42
  • Anonym (Hmm)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 11:30:19 följande:
    Japp så är läget!

Gick in på Victoria Milan och fick napp på en gång!En mysig man 30 år gammal.Lever också i ett förhållande.

Vi har träffats 3 gånger och vi vill bara ha mer.

Samtidigt säger hjärnan nej men kroppen skriker efter mer

Ska jag berätta för min eller bara fortsätta träffa min älskare som om ingenting hänt??       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 14:13
    Startar denna tråd för att kanske bli klokare i denna situation eller kanske för att träffa människor i samma sits.
    Har inga planer på att lämna min man!
    Jag älskar honom
    Berätta...vem vet, han kanske delar din passion men gör det med en annan man :)
  • Anonym (Hmm)
    Robespierre skrev 2013-10-02 02:12:04 följande:
    Kvinnor som TS gör att man vill ha tillbaks alla gamla lagar om att kvinnan skall underordna sig mannen. Men så blir det inte, så grattis alla feminister och lösaktiga subbor ni har fått det som ni vill.

Då säger vi grattis till dig ditt lösaktiga luder & ett stort tack för att vi slipper plågas i ditt eländiga, miserabla liv! 

Varför investerar du inte i en kamel eller 47 bräkande getter, nån gammal avdankad kärring borde du kunna köpa!! 
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg