• nyfiken82

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

Japp så är läget!

Gick in på Victoria Milan och fick napp på en gång!En mysig man 30 år gammal.Lever också i ett förhållande.

Vi har träffats 3 gånger och vi vill bara ha mer.

Samtidigt säger hjärnan nej men kroppen skriker efter mer

Ska jag berätta för min eller bara fortsätta träffa min älskare som om ingenting hänt??       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 14:13
    Startar denna tråd för att kanske bli klokare i denna situation eller kanske för att träffa människor i samma sits.
    Har inga planer på att lämna min man!
    Jag älskar honom

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-03 11:38
    Vårat äktenskap höll 2 månader!Jag sitter kvar i o rubbat bo!Man är ju inte korkad.
    Han kan fara och flyga
    Nu lever JAG mitt liv utan massa krav.

• Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg
  • nyfiken82

Men att ni orkar.
    Kan säga att det finns ingen som vet vilka vi är för alla användaruppgifter är fel på detta konto.
    Ni tror väl inte att man går ut med sitt id när man har skyddad id?

Och ni som tror att örfilen var det som gjorde min fd man till ett svin!!Ni kan ju få tro det då

Det slaget var ingenting jämfört med vad vi har gått igenom innan.

Anledningen att gå med i VM var att jag skulle ha en riktigt bra anledning till att vi skulle skilja oss.
    Sen att jag skrev att han aldrig skulle få reda på någonting det var en skenmanöver från mitt håll.

Man får inte besöksförbud och skyddad id hur lätt som helst i detta land för er som inte vet

Jag tänker inte hålla på att gå i försvar något mer.
    Och ja jag missade 3 nätter på 1.5 år jätte katastrof??

• stacy

Du är en mor och jag antar att du gör det som är bäst för ditt barn. Jag vet inte historian om dig och din man, vet inte om du berättat det här, men har han besöksförbud så antar jag att det finns en anledning till det. Jag hoppas det löser sig till det bästa för dig och din dotter.

• Vitrysk hockeyhjälte
    nyfiken82 skrev 2013-10-18 11:58:38 följande:
    Men att ni orkar.
    Kan säga att det finns ingen som vet vilka vi är för alla användaruppgifter är fel på detta konto.

Och ni som tror att örfilen var det som gjorde min fd man till ett svin!!Ni kan ju få tro det då

Anledningen att gå med i VM var att jag skulle ha en riktigt bra anledning till att vi skulle skilja oss.
    Sen att jag skrev att han aldrig skulle få reda på någonting det var en skenmanöver från mitt håll.

Man får inte besöksförbud och skyddad id hur lätt som helst i detta land för er som inte vet

Lägg av nu. Antingen har du målat in dig i ett hörn och försöker snacka dig ur det med diverse efterhandslögner eller också - vilket jag innerligt hoppas - är hela den här tråden totalt osann och skapad i jakt på uppmärksamhet.
    Hur stor invandring bedömer du att ett land behöver ha för att det ska kunna skaffa sig pizza?
  • molly50
    Men att ni orkar.

Men hur ska man veta vad som är sant och inte när du hela tiden kommer med efterhandskonstruktioner?
    Om du hade berättat hela den här historien från början om hur din man ska ha betett sig så hade förmodligen hela tråden sett annorlunda ut och du hade kanske fått lite mer förståelse för dina handlingar.
    Men som det är nu så framstår du bara som en mycket omogen och egoistisk person som försöker ljuga dig ur dina egna fel och brister.
    Inse att det din man har gjort (om det nu är sant. Med tanke på hur du har framställt det hela så kan vi ju inte ens veta om det är sant att du har fått besöksförbud) inte rättfärdigar dina handlingar. Två fel gör inte ett rätt.
    Vill man skilja sig så gör man det på ett ärligt sätt. Och framförallt så gifter man sig inte från första början med någon som beter sig illa.
    Klarar man inte av att göra det så tar man hjälp av någon. Och då menar jag inte en älskare utan någon,t ex en vän eller anhörig,som kan hjälpa en ur situationen. 
    Det du har gjort,när du skaffade dig en älskare,är att bara göra saken värre för dig,men framförallt,för ert barn! Tänk på det!   
    Mattias 2007-05-23 <3 Hannah 2011-09-07 <3
  • Anonym (Skäms!!!)
    Men att ni orkar.

Skilja sig efter 2 månader?? Bättre att inte gifta sig alls då om man har den inställningen.
  • Anonym (1)
    Anonym (Jag känner dig) skrev 2013-10-18 13:36:35 följande:
    Hej Ts(X)
    Du har fel!Jag vet vem du är.Jag vet att du är X har en Y och gift med Z.
    Jag vet även vilket helvete du och Lilla Y går igenom

Träffade Z i dag i centrum.Han var sååå jävla sur på dig!Han sa något i stil med
    Den fittan har gjort det sista i sitt liv.

Hörde att Y fått nytt dagis!!! 
    Vill bara att du ska veta att jag finns här för dig!!
    Stor kram            
    Jag anmälde ditt inlägg eftersom det avslöjar tillräckligt mycket persondetaljer för att TS identitet skall kunna röjas. Jag vet inte om du har rätt eller inte, men om det du säger är sant så borde du inte skriva så avslöjande. Hoppas ditt inlägg rensas bort snart.
  • Anonym (Jag känner dig)

Oj tänkte inte så långt!!Sorry

• Anonym (Skäms!!!)
    Anonym (smurfan) skrev 2013-10-18 14:23:46 följande:
    Öh? Om du finns där för henne så antar jag att du är en vän, då skriver man inte så här och inte anonymt så jag gissar på att det är nyfiken som skriver till sig själv, ganska lika skrivsätt också. Skulle inte förvåna mig eftersom nyfiken är kapabel till vad som helst.
    Precis min tanke
  • FeliciaA2

Om man citerar en tråd och anmäler det man citerar så tas ursprungstrådens text bort men ej citatet. Kan du anmäla din egen text om de inte är smarta nog?

(På mobil)

• Anonym (1)
    Anonym (smurfan) skrev 2013-10-18 14:23:46 följande:
    Öh? Om du finns där för henne så antar jag att du är en vän, då skriver man inte så här och inte anonymt så jag gissar på att det är nyfiken som skriver till sig själv, ganska lika skrivsätt också. Skulle inte förvåna mig eftersom nyfiken är kapabel till vad som helst.
    Trots det så var det kanske inte så bra att kopiera inlägget, ifall det inte är TS själv som skrivit det. Jag anmälde det första inlägget, och det är nu borttaget. Bad dem nu plocka bort ditt också för säkerhets skull.
  • Anonym (1)
    FeliciaA2 skrev 2013-10-18 15:38:23 följande:
    Om man citerar en tråd och anmäler det man citerar så tas ursprungstrådens text bort men ej citatet. Kan du anmäla din egen text om de inte är smarta nog?

(På mobil)
    I mitt inlägg där jag skrev att jag anmält så citerade jag, men ändrade på namnen till X, Y och Z. Jag har nu anmält det andra citatet också och hoppas att denna info försvinner härifrån.
  • nyfiken82

Men allvarligt!

Vem fan håller på att jävlas??

Lämna mig och min familj i fred!Fan fattar ni vad ni gör eller???    

• molly50
    nyfiken82 skrev 2013-10-18 15:43:09 följande:
    Men allvarligt!

Vem fan håller på att jävlas??

Lämna mig och min familj i fred!Fan fattar ni vad ni gör eller???    

Den frågan skulle du kunna vända på och ställa till dig själv. Fattar du vad du har gjort genom att vara otrogen?
    Hade du inte varit det och försökt skilja dig på ett ärligt sätt,helst innan du gifte dig,så hade situationen förmodligen sett annorlunda ut idag.
  • molly50
    Anonym (Jag känner dig) skrev 2013-10-18 13:59:12 följande:
    Oj tänkte inte så långt!!Sorry

Du får ursäkta om jag har lite svårt att tro dig. Om du verkligen känner TS så borde du för det första inte skriva anonymt.
    För det andra så känns det lite märkligt att din kommentar kom efter att TS redan har berättat att hon fått dagisplats åt dottern och en massa andra saker om sin man. 
    Du känns inte särskilt trovärdig,måste jag säga.
  • nyfiken82

Allt bara flyter på här hemma.Liten har börjat på nytt dagis och på tisdag ska vi till familjerätten för att reda ut en del frågetecken.
    Sen får vi se vad som händer!!!!! 

• Anonym (lm)

Haha, det här måste vara en trolltråd, ingen kan bete sig såhär efterblivet och samtidigt vara 31 år.

Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg