nyfiken82 skrev 2013-10-18 11:58:38 följande:
Men att ni orkar.
Kan säga att det finns ingen som vet vilka vi är för alla användaruppgifter är fel på detta konto.
Ni tror väl inte att man går ut med sitt id när man har skyddad id?
Och ni som tror att örfilen var det som gjorde min fd man till ett svin!!Ni kan ju få tro det då
Det slaget var ingenting jämfört med vad vi har gått igenom innan.
Anledningen att gå med i VM var att jag skulle ha en riktigt bra anledning till att vi skulle skilja oss.
Sen att jag skrev att han aldrig skulle få reda på någonting det var en skenmanöver från mitt håll.
Man får inte besöksförbud och skyddad id hur lätt som helst i detta land för er som inte vet
Jag tänker inte hålla på att gå i försvar något mer.
Och ja jag missade 3 nätter på 1.5 år jätte katastrof??
Men hur ska man veta vad som är sant och inte när du hela tiden kommer med efterhandskonstruktioner?
Om du hade berättat hela den här historien från början om hur din man ska ha betett sig så hade förmodligen hela tråden sett annorlunda ut och du hade kanske fått lite mer förståelse för dina handlingar.
Men som det är nu så framstår du bara som en mycket omogen och egoistisk person som försöker ljuga dig ur dina egna fel och brister.
Inse att det din man har gjort (om det nu är sant. Med tanke på hur du har framställt det hela så kan vi ju inte ens veta om det är sant att du har fått besöksförbud) inte rättfärdigar dina handlingar. Två fel gör inte ett rätt.
Vill man skilja sig så gör man det på ett ärligt sätt. Och framförallt så gifter man sig inte från första början med någon som beter sig illa.
Klarar man inte av att göra det så tar man hjälp av någon. Och då menar jag inte en älskare utan någon,t ex en vän eller anhörig,som kan hjälpa en ur situationen.
Det du har gjort,när du skaffade dig en älskare,är att bara göra saken värre för dig,men framförallt,för ert barn! Tänk på det!