• nyfiken82

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

Japp så är läget!

Gick in på Victoria Milan och fick napp på en gång!En mysig man 30 år gammal.Lever också i ett förhållande.

Vi har träffats 3 gånger och vi vill bara ha mer.

Samtidigt säger hjärnan nej men kroppen skriker efter mer

Ska jag berätta för min eller bara fortsätta träffa min älskare som om ingenting hänt??       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 14:13
    Startar denna tråd för att kanske bli klokare i denna situation eller kanske för att träffa människor i samma sits.
    Har inga planer på att lämna min man!
    Jag älskar honom

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-03 11:38
    Vårat äktenskap höll 2 månader!Jag sitter kvar i o rubbat bo!Man är ju inte korkad.
    Han kan fara och flyga
    Nu lever JAG mitt liv utan massa krav.

• Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg
  • Anonym (Anna)

Jag tycker det är intressant hur folk fullkomligt spyr galla över dej ts och tar parti för din man.  
    I alla fall jag kommer att göra dej sällskap när du sitter i stupstocken nedsmetad med tjära och fjädrar. Inte för att jag försvarar det du gör, men för att jag vet att allting är inte alltid antingen svart eller vitt. 

• nyfiken82

Men vad är det ni inte förstår!
    Jag vill inte lämna min man och tänker inte ge honom en chans att förvinna ur mitt liv  

• Anonym (ooops)
    Anonym (Anna) skrev 2013-10-01 20:44:13 följande:
    Jag tycker det är intressant hur folk fullkomligt spyr galla över dej ts och tar parti för din man.  
    I alla fall jag kommer att göra dej sällskap när du sitter i stupstocken nedsmetad med tjära och fjädrar. Inte för att jag försvarar det du gör, men för att jag vet att allting är inte alltid antingen svart eller vitt. 
    Eh , anna panna stekte fläsk 1986 klockan slog anna ........Man gifter väl sig för fan inte och knullar en annan veckan efter . brain death . 
  • Vitrysk hockeyhjälte
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 20:47:07 följande:
    Men vad är det ni inte förstår!
    Jag vill inte lämna min man och tänker inte ge honom en chans att förvinna ur mitt liv  
    Jag hoppas att han upptäcker vilken bluff du är, alternativt att ditt samvete hinner ikapp dig.

Men något samvete verkar du ju överhuvudtaget inte ha så... 
    Hur stor invandring bedömer du att ett land behöver ha för att det ska kunna skaffa sig pizza?
  • Anonym (pecker)
    Anonym (Vidrigt) skrev 2013-10-01 20:41:52 följande:
    Tycker du är vidrig mot din familj. Vilket fruktansvärt svek, och sen känner du ingen ånger!! Hade skämts öronen av mig om jag vore du..

Lämna din man och dotter innan du sårar honom ännu mer och sen överför ditt vidriga sätt till din dotter när hon är äldre. Du är världens sämsta förebild. Hela du är ett enda ego...

Usch och fyy!

Jag gissar att TS både känner ångest, skäms och har dåligt samvete (annars är det ngt bra mycket värre än otroheten här) men som många andra otrogna, härdar ut med det för att otrohetsaffären är värd ångesten. Väntar vi några månader när glädjeruset/maktkänslan i situationen rämnat eller bleknat och TS kommer sannolikt att må riktigt riktigt kasst (tills hon hittar en ny kick, i kanske en ny älskare eller djupt i vinflaskan).

• Anonym (Anna)
    Anonym (ooops) skrev 2013-10-01 20:48:13 följande:
    Eh , anna panna stekte fläsk 1986 klockan slog anna ........Man gifter väl sig för fan inte och knullar en annan veckan efter . brain death . 
    Gör man inte? 
  • molly50
    Anonym (Sanna) skrev 2013-10-01 19:48:17 följande:
    Berätta mer om ditt liv så vi kan förstå dig lite bättre.

Fast jag har svårt att tro att jag kommer tycka det är ok att gå bakom sin man istället för att avsluta det snyggt innan du börjar på något nytt med en ny. Det är ett respektlöst och förjävligt beteende helt enkelt. Kan inte komma på något scenario där det inte är ett fett egoistiskt och mega-skitigt sätt helt enkelt.

Gör det rätta och lämna din man. Han är värd någon bättre!

Lägg till att du inte använder kondom och att du inte har en aning om hur många älskare din älskare har. 

Läs vad som står och inget annat skrev 2013-10-01 19:53:58 följande:
    Att det e så mycket dömande i tråden förstår du inte? De många inte kan förstå e hur du kan behandla din man på de viset som du gör, de handlar inte om "de man inte vet har man inte ont av", begriper du verkligen inte det själv? Man går ALDRIG bakom ryggen på den man älskar så spelar de ingen roll va de rör sig om, man gör inte så!

Att de blir konsekvenser när du berättar detta för din man, tja e man så korkad får man faktiskt skylla sig själv o bita i de sura äpplet o så länge du inte vågar stå för dom så e du inte värd din man överhuvudtaget!

Och att du inte ens kan känna nån som helst skam i kroppen får folk att undra om du verkligen e frisk, det ÄR inte konstigt alls att du inte får nån klapp på axeln här eller ser nån med samma sits för de som verkligen älskar sin respektive beter sig nämligen inte så illa som vad du nu gör!
    Mattias 2007-05-23 <3 Hannah 2011-09-07 <3
  • nyfiken82
    Anonym (pecker) skrev 2013-10-01 20:50:35 följande:

Jag gissar att TS både känner ångest, skäms och har dåligt samvete (annars är det ngt bra mycket värre än otroheten här) men som många andra otrogna, härdar ut med det för att otrohetsaffären är värd ångesten. Väntar vi några månader när glädjeruset/maktkänslan i situationen rämnat eller bleknat och TS kommer sannolikt att må riktigt riktigt kasst (tills hon hittar en ny kick, i kanske en ny älskare eller djupt i vinflaskan).

Vet du!
    Hjärnan säger nej men kroppen skriker efter mer!
    Ohh nej kommer aldrig ta till någon jävla flaska!  
  • Anonym (Bombastic)

TS har panik. Annars hade hon inte skapat tråden, hon vet inte vad hon ska ta sig till.

Tycker du inte att din man förtjäna en kvinna som älskar honom för personen han är, både som person och i sängen?

• Anonym (ooops)
    Anonym (Anna) skrev 2013-10-01 20:51:04 följande:
    Gör man inte? 
    ev om det är tvångsäktenskap , men det finns inte i sverige här finns bara losers som inte fattar ett och annat . (-:
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg