• nyfiken82

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

Japp så är läget!

Gick in på Victoria Milan och fick napp på en gång!En mysig man 30 år gammal.Lever också i ett förhållande.

Vi har träffats 3 gånger och vi vill bara ha mer.

Samtidigt säger hjärnan nej men kroppen skriker efter mer

Ska jag berätta för min eller bara fortsätta träffa min älskare som om ingenting hänt??       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 14:13
    Startar denna tråd för att kanske bli klokare i denna situation eller kanske för att träffa människor i samma sits.
    Har inga planer på att lämna min man!
    Jag älskar honom

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-03 11:38
    Vårat äktenskap höll 2 månader!Jag sitter kvar i o rubbat bo!Man är ju inte korkad.
    Han kan fara och flyga
    Nu lever JAG mitt liv utan massa krav.

• Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg
  • nyfiken82

Men vart kom mina käsnlor in någonstanns!Man ska inte vara 2 i ett förhållande för att må bra??
    Och sen snacket om att min dotter skulle må dåligt av detta!Hur många av er här inne har inte varit skilsmässo barn???  

• Anonym (Anna)
    Anonym (ooops) skrev 2013-10-01 20:55:47 följande:
    ev om det är tvångsäktenskap , men det finns inte i sverige här finns bara losers som inte fattar ett och annat . (-:
    Och med det menar du?
  • Vitrysk hockeyhjälte
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 20:56:01 följande:
    Men vart kom mina käsnlor in någonstanns!Man ska inte vara 2 i ett förhållande för att må bra??
    Och sen snacket om att min dotter skulle må dåligt av detta!Hur många av er här inne har inte varit skilsmässo barn???  
    Du sätter din familjs existens på spel, vilket inkluderar din dotter. Ditt beteende riskerar, den dag det upptäcks, att utlösa din familjs sönderfall.

Men bara du får ditt stora sexbehov tillfredsställt så är ju allt annat sekundärt... 
    Hur stor invandring bedömer du att ett land behöver ha för att det ska kunna skaffa sig pizza?
  • Anonym (Sanna)

Ni hade alltså sex hemma hos din älskare ikväll. Vad vet du om din älskare? Han kanske önskar att han blir påkommen, honverkar i varje fall inte vara särskilt försiktig omhan drar hem dig till sitt hem. Kanske kommer hans fru ringa din man en kväll...

• nyfiken82
    Anonym (Sanna) skrev 2013-10-01 21:06:12 följande:
    Ni hade alltså sex hemma hos din älskare ikväll. Vad vet du om din älskare? Han kanske önskar att han blir påkommen, honverkar i varje fall inte vara särskilt försiktig omhan drar hem dig till sitt hem. Kanske kommer hans fru ringa din man en kväll...
    Svar på den frågan är Nej!
    Vi träffades på ett hotell!!! 
  • molly50
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 20:47:07 följande:
    Men vad är det ni inte förstår!
    Jag vill inte lämna min man och tänker inte ge honom en chans att förvinna ur mitt liv  

Jag kan bara tala för mig själv. Och det jag inte kan förstå är hur du kan påstå dig älska din man när du på samma gång ligger med en annan man.
    Men framförallt så respekterar du inte honom eller din dotter. I så fall hade du satt dem i första rummet och försökt lösa de problem du anser att du och din man har.

Och du,du kan aldrig tvinga honom att stanna hos dig. Det kan bara han bestämma.   
    Mattias 2007-05-23 <3 Hannah 2011-09-07 <3
  • Anonym (ooops)
    Anonym (Anna) skrev 2013-10-01 20:57:05 följande:
    Och med det menar du?
    Menar inte man ska ligga runt eller med någon annan , men resten får du fundera på själv . 
  • sjoc

Men här går bra att skriva tydligen. Fast du har en man hemma

• nyfiken82
    sjoc skrev 2013-10-01 21:09:35 följande:
    Men här går bra att skriva tydligen. Fast du har en man hemma
    Men ge dig!Jag gav dig en chans på kiken!Jag kan inte spara på telefonen pga av att det är lättare att han ser
  • Anonym (ett tips)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 20:47:07 följande:
    Men vad är det ni inte förstår!
    Jag vill inte lämna min man och tänker inte ge honom en chans att förvinna ur mitt liv  
    Du tänker inte lämna din man. Nehej, men han kanske lämnar dig om han får reda på sanningen, som ibland kan ta sig de mest otroliga vägar...

Ett bra tips; Du vet väl att det finns länder som tillåter månggifte? Det vore kanske något för dig ;) 
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg