• nyfiken82

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

Japp så är läget!

Gick in på Victoria Milan och fick napp på en gång!En mysig man 30 år gammal.Lever också i ett förhållande.

Vi har träffats 3 gånger och vi vill bara ha mer.

Samtidigt säger hjärnan nej men kroppen skriker efter mer

Ska jag berätta för min eller bara fortsätta träffa min älskare som om ingenting hänt??       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 14:13
    Startar denna tråd för att kanske bli klokare i denna situation eller kanske för att träffa människor i samma sits.
    Har inga planer på att lämna min man!
    Jag älskar honom

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-03 11:38
    Vårat äktenskap höll 2 månader!Jag sitter kvar i o rubbat bo!Man är ju inte korkad.
    Han kan fara och flyga
    Nu lever JAG mitt liv utan massa krav.

• Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg
  • Anonym (X 2)

Har du föreslagit för din man att ni kan leva i ett öppet förhållande, för det verkar vara det bästa för ert förhållande i längden??

Du kommer aldrig nöja dig med bara din man, och varför skulle inte din man få samma njutning som du, med någon annan kvinna Skrattande

• Anonym (Hmm)
    Suz skrev 2013-10-02 06:27:14 följande:
    Du måste respektera din man.

Hur ska det gå till när hon inte ens respekterar sig själv....
  • Anonym (Jag med)

Han får gärna njuta med en annan kvinna men han får ge henne mer en vad han ger mig , annars blir det korta förhållanden . Jag för saker med honom som får honom att ropa på sin skapare . Men jag gör det för jag älskar honom .

• nyfiken82
    Anonym (Hmm) skrev 2013-10-02 07:56:11 följande:
    Hur ska det gå till när hon inte ens respekterar sig själv....

Jag respekterar visst min man

Men att jag knullar en annan man på sidan om mår han inte dåligt av

Han märker ingenting

Nu har jag lämnat dottern på dagis och ska in till stan för att träffa världens mysigaste kille
  • EnAnonumius
    Anonym (Jag med) skrev 2013-10-02 07:26:51 följande:
    Ja det hoppas jag med att han gör och att han får ut något av det . Okey att jag är otrogen det köper jag att du inte gillar men att bara ge ge inget få tillbaka är inte kul . Jag har pratat visat gör med honom och han njuter . Jag tränar hårt har en fin kropp som är mer fit en de flesta . Men han behöver inte bry sig om något för det är dålig med en kvinna som fyllt 26 köper jag inte och jag lovar att det inte bara är mitt fel. Män klagar på sina Fruar att de inte vill men jag vill och då gör jag fel . Kul att veta hur man gör kvinnor nu för tiden är inte nöjda med att bara sköta om sin man och familj.
    Ta av dig offerkoftan..
    Det handlar inte om att kvinnlig otrohet är värre än manlig otrohet. Det har fan inget att göra att man skulle behandla kvinnor på ett dåligt sätt bara för att de inte stannar vid spisen och laga mat och särar på benen när mannen kräver det för hon har inget att säga till om.

Nu handlar tråden om otrohet, ja, och att det blir betoning på "kvinna" är ju bara för att TS är kvinna.

Det blir fan lika hårt dömande (ibland hårdare) dömande mot män med, om tråden handlar om en man som är otrogen. 
    Att du väljer att se det du vill se kan du knappast hålla det emot omgivningen. När det kommer till otrohet så blir både män och kvinnor lika hårt hängda som begå otrohet.  Så lägg ned din martyrargument baserat på kön.

Det jag inte begriper är varför män/kvinnor försöker rättfärdiga sin otrohet med att skylla på sin partner man är ihop med över "att man inte få det man vill i sängen" eller "han/hon har inte lika stor sexuell aptit som mig". 

Det jag inte heller begriper är varför man anser att bedrägeri hör hemma i ett förhållande och man påstår att man älskar den man är otrogen emot.
    Otrohet är en form av bedrägeri, då det handlar om att ljuga och gå bakom ryggen på den man säger sig älska.

Varför inte då prata med den man ihop med och älskar, och fråga om man kan ha ett öppet förhållande där man kan ha sex med andra. Då blir det ju knappast att man är otrogen då man kör med öppna ärliga kort.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Jag med)

Läs om läs rätt det har jag gjort många gånger men han är nöjd . Så han blir lyckligare av att jag lämnar honom . Tror inte det

• Maria 434

Skrämmande, kan verkligen TS finnas på riktigt?

TS "tränar" hellre med sin älskare en tisdag kväll istället för att natta sin dotter...... Bra att hon har sina prioritering "rätt" 

• ja men va fan

Helt fantastiskt hur vissa använder fittan som kompass när det gäller att ta beslut som kan påverka deras och andras liv.

• nyfiken82
    Maria 434 skrev 2013-10-02 08:31:56 följande:
    Skrämmande, kan verkligen TS finnas på riktigt? TS "tränar" hellre med sin älskare en tisdag kväll istället för att natta sin dotter...... Bra att hon har sina prioritering "rätt" 

Japp hon finns på riktigt Hemskt va och vet du Jag kommer missa nattningen idag me för tredje kvällen i rad
  • Maria 434
    nyfiken82 skrev 2013-10-02 08:36:13 följande:

Japp hon finns på riktigt Hemskt va och vet du Jag kommer missa nattningen idag me för tredje kvällen i rad

Och du lämnar dottern på dagis för att du ska "träna" med älskaren.... Du är verkligen en bra mamma du.

Var det inte du som påstod att du var en bra mamma och älskade din dotter? Ditt problem är att du älskar dig själv och resten runt omkring dig är till för din egen underhållning 
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg