• nyfiken82

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

Japp så är läget!

Gick in på Victoria Milan och fick napp på en gång!En mysig man 30 år gammal.Lever också i ett förhållande.

Vi har träffats 3 gånger och vi vill bara ha mer.

Samtidigt säger hjärnan nej men kroppen skriker efter mer

Ska jag berätta för min eller bara fortsätta träffa min älskare som om ingenting hänt??       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 14:13
    Startar denna tråd för att kanske bli klokare i denna situation eller kanske för att träffa människor i samma sits.
    Har inga planer på att lämna min man!
    Jag älskar honom

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-03 11:38
    Vårat äktenskap höll 2 månader!Jag sitter kvar i o rubbat bo!Man är ju inte korkad.
    Han kan fara och flyga
    Nu lever JAG mitt liv utan massa krav.

• Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg
  • Anonym (Mrx)
    molly50 skrev 2013-10-01 21:08:53 följande:

Jag kan bara tala för mig själv. Och det jag inte kan förstå är hur du kan påstå dig älska din man när du på samma gång ligger med en annan man.
    Men framförallt så respekterar du inte honom eller din dotter. I så fall hade du satt dem i första rummet och försökt lösa de problem du anser att du och din man har.

Och du,du kan aldrig tvinga honom att stanna hos dig. Det kan bara han bestämma.   

Det är fullt möjligt att älska någon och ha sex med någon annan, är tom inte ens särskilt ovanligt numer. Undersökningar menar att någonstans runt 40% faktumvis HAR affärer under en stabil relation. Bara att vi har delat upp dom sociala "facken" på ett sätt, där en påstådd normativitet ska utgöra normen som ska passa alla. Så fungerar inte verkligheten, det är bara så - därför vi har dom 40% en. Sekundärt ska man också vara medveten om att det tom finns rellativt GOTT om familjer, där mamma/pappa har både älskare/älskarinnor, men ändå klarar att att skilja det från sitt familjeliv - och det fungerar ändå. Swingers osv. Och visa mig den relation som du menar fungerar till 100%? Däremot är insitamentet att lyckas med sin relation avsevärt mindre, om endera part uppståtligen ljuger eller bedrar den andra...

Sen håller jag fullt med iatt ingen kan någonsin TVINGA någon att stanna någonstans. Det kan vi bara avgöra själva.
  • Anonym (ooops)
    Anonym (Anna) skrev 2013-10-01 20:57:05 följande:
    Och med det menar du?
    Kan väl säga att tvångsäktenskap är förbjudet i sverige ......i vilket fall som helst .
  • Anonym (Bombastic)

Varför lämna du inte din man, din padda? Han förtjänar bättre!

• Anonym (1)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 21:17:04 följande:

Jo imorgon igen!
    Men imorgon är han ledig så då ska vi ses hela dagen!Ska bara lämna lill fröken på dagis! 
    Bor du i Stockholm? Det är väl få andra orter som tillåter att man lämnar barnen på dagis medans man har sex? Och du menar att din dotter inte kommer i kläm här...
  • nyfiken82
    Anonym (1) skrev 2013-10-01 21:30:47 följande:
    Bor du i Stockholm? Det är väl få andra orter som tillåter att man lämnar barnen på dagis medans man har sex? Och du menar att din dotter inte kommer i kläm här...
    Ja jag bor i Stockholm
    Men allvarligt hon har roligare på dagis än att hänga med sin mamma en hel dag! 
  • Anonym (smurfan)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 21:33:35 följande:
    Ja jag bor i Stockholm
    Men allvarligt hon har roligare på dagis än att hänga med sin mamma en hel dag! 
    Fy fan vad vidrigt!
  • Future4U2

Hej! Jag råkade se ditt inlägg när jag hade läst ett inlägg om en resa och kände att jag ville ge dig några ord. Tyvärr så var jag tvungen att bli medlem, men om det jag säger skulle hjälpadig lite så är det värt det. Du behöver inte lyssna på alla elaka kommentarer här, men bör ställa dig själv några frågor, 1/ Älskar du dig själv? Då menar jag verkligen ÄLSKAR DIG SOM KVINNA OCH MÄNNISKA 2/ Respekterar du dig själv? 3/ Vad var det som gjorde att du ville gifta dig med din man? 4/ Vad hos honom är det du älskar? 5/ Vad är det du saknar i förhållandet och vad lockar dig? 6/ Är du villig att göra allt för att må bra i resten av ditt liv? Om det är spänningen du saknar. Kan du faktiskt skapa den tillsammans med din man. Du måste se alla de sakerna som gör att du älskar honom och förstå att ett förhållande är inget man skaffar sig och sen är det bra. Ett bra förhållande måste man jobba på hela tiden. Din man kanske inte visar tillräkligt hur mycket han älskar dig. Då får du ge honom en anledning till att göra det. Man kan inte bara förvänta sig att få. Det kostar energi och känslor för att få det att fungera. Det allra viktigaste är att ni talar med varandra. Samtidigt som de små tingen gör en stor helhet. Tänk på de sakerna som gjorde att du fann honom attraktiv. Lägg mer energi på er två utan barn emellanåt. Man behöver lite vuxentid utan krav och måsten för att bibehålla lusten med intresset för varandra. För min del tycker jag det är otroligt upphetsande när kvinnan gör allt för att få det skönt för sig själv med sin man. Häftigt när man ser hur hon njuter och det boostar mannens intresse ännu mera. Bjud på dig själv! Så kanske du inte vill ha spänningen utanför ditt förhållande. Annars är det nästan så jag skulle tro att inom dig finns en kvinna som är lite undergiven och behöver en "stark" man som visar dig hur mycket du betyder för honom. När du känner det kommer du göra allt för honom. Lycka till med ditt val i livet och det är bara du som kan välja väg. Livet är inte enkelt, men jag lovar att ett förhållande med kärlek kan inget slå. Vad du än gör så säg inget till din man. Han kanske kan förlåta, men kommer ALDRIG att glömma. När kristallen fått en repa kommer den aldrig att bli lika skinande igen och när det blir för många repor kommer den att krossas för alltid. Du kan säkert behålla din man, men vill du ha ett liv utan kärlek. Det allra viktigaste för din del är att börja älska dig själv först! Mina ord fungerar. Jag har själv funnit kärleken och har efter bara en månad lärt känna henne mer via internet och skype än vad hennes tidigare man gjorde under 8år. KOMMUNIKATION är A och O. Om du verkligen älska din man ska du göra allt för att få samma uppmärksamhet av honom som din älskare ger dig. Det händer inte över en natt, men jag lovar att det går om man vrkligen vill. Ett barn mår bäst i en relation med kärlek med pappa och mamma. Annars bättre var för sig och lyckliga. DET KRÄVS TVÅ FÖR ATT KUNNA DANSA PARDANS.

nyfiken82 skrev 2013-10-01 11:30:19 följande:
    Japp så är läget! Gick in på Victoria Milan och fick napp på en gång!En mysig man 30 år gammal.Lever också i ett förhållande. Vi har träffats 3 gånger och vi vill bara ha mer. Samtidigt säger hjärnan nej men kroppen skriker efter mer Ska jag berätta för min eller bara fortsätta träffa min älskare som om ingenting hänt??        TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 14:13 Startar denna tråd för att kanske bli klokare i denna situation eller kanske för att träffa människor i samma sits. Har inga planer på att lämna min man! Jag älskar honom

• Anonym (Anna 2)

Jag fattar precis ts.

Klart du ska göra det du gör om du mår bra av det -Vilket det verkar som
    Så länge du mår bra

Men utifrån min synvinkel som sexmissbrukare av den mest brutala sorten under behandling sen ett år tillbaka snart, full av insikt i mitt eget beteende, så måste jag ändå säga att du balanserar lite på kanten. 

Så för din skull fundera gärna en gång till och lite till på vad som är vad och varför. Bara ett tips så du inte börjar må dåligt.  -Och förstör saker som är bra i ditt liv. Ibland måste man välja bland 5 goda ting varpå 1 av de kan försvinna.

• Anonym (enjoy)

Hej TS!
    På ett sätt kan jag förstå dig! Jag tycker det är helt sjukt egoistiskt av din man som bara ligger typ och njuter och bara kör in och ut. För mig som älskar sex så skulle det vara sjukt kränkande!!!
    Känns det till lika lite av en hämnd mot din man som inte orkar eller bryr sig om att tillfredställa dina behov?
    Kan ni inte prata om vad du vill ha ut av sexet? Kanske han även vill ha nåt av dig som inte du vet? Kan ni inte göra det mer spännande?

• Mikael007
    Anonym (Anna) skrev 2013-10-01 21:18:33 följande:
    Ok, vad tycker hon om din bild? Den är ju lite annorlunda och lite väl exhibitionistisk.

hon stör sig inte på den, en helt okej manskropp, en kropp jag sköter och tar hand om, en överkropp en bål. det ser jag inget fel med, jag är stolt över min kropp, är inte du det med din ? Samt handlar denna tråd om mig  eller om TS nyfiken82.... Håll dig till tråden !
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg