• nyfiken82

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

Japp så är läget!

Gick in på Victoria Milan och fick napp på en gång!En mysig man 30 år gammal.Lever också i ett förhållande.

Vi har träffats 3 gånger och vi vill bara ha mer.

Samtidigt säger hjärnan nej men kroppen skriker efter mer

Ska jag berätta för min eller bara fortsätta träffa min älskare som om ingenting hänt??       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 14:13
    Startar denna tråd för att kanske bli klokare i denna situation eller kanske för att träffa människor i samma sits.
    Har inga planer på att lämna min man!
    Jag älskar honom

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-03 11:38
    Vårat äktenskap höll 2 månader!Jag sitter kvar i o rubbat bo!Man är ju inte korkad.
    Han kan fara och flyga
    Nu lever JAG mitt liv utan massa krav.

• Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg
  • cazh82
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 19:59:32 följande:
    Därför att jag sköter det så sjukt snyggt!
    Turen är väl att man har en man som litar på en  
    Är du så säker på det, har den andra snubben ditt nummer? Messar ni privat? Knapplås säger ingenting, texten ploppar iallafall upp på skärmen när det kommer, står det något pinsamt där och mannen ser det kan du också ligga pyrt till.

Allvarligt talat, du är helt väck och krasst så har du åkt på en tidig ålderskris, levt med samma man sen gymnasiet så nu måste du ut och få lite bekräftelse på att du inte är den fulaste haggan i byn. Du är förutsägbar, men kamma till dig för bövelen och lägg av med den där skiten. Gör du inte det, då kan jag lova dig att din sockersöta lilla dotter har en riktigt snygg styvmorsa om sisådär 4-5 år, mannen din kommer vara så glad över att ha blivit av med psychobitchen som bedrog honom. Göka på den nya underbara kvinna som kommit in i hans liv just när han höll på att tappa hoppet helt. Där har du din framtid om du inte skärper till dig.

Gör om gör rätt nu. Just nu är du helt skev i pallet!
  • Anonym (Sanna)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 15:33:40 följande:
    Hmm fick ett sms av honom precis där han skriver att han vill träffa mig hemma hos honom ikväll!

Fick sån sjuk ångest nu efter denna tråd och hur alla reagerade! 
    Hemma hos honom låter ju som en jättebra idé. vad hände med hotellet och full försiktighet. Börjar du redan slarva. Tungan ute
  • Mikael007

skiter björnen i skogen...?.....är detta en trolltråd......? Mmmmm stoppa tummen din i munnen å lägg dig 

• Anonym (Anna)
    Mikael007 skrev 2013-10-01 20:02:18 följande:
    Patetiskt, falskt, fult, lögnare, önskar dig INTE lycka till
    En lite fråga helt ot, vet din sambo om att du är medlem på familjeliv?
  • molly50
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 18:17:00 följande:
    Det ni säger om att jag är en dålig mamma för att jag har ett ligg på sidan om är ju fan hur sjukt som helst
    lika med att jag skulle bli gravid vad tror ni om mig egentligen?

Huruvida du är en dålig mamma tänker jag inte uttala mig om. Men en sak är säker och det är att du utsätter ditt barn för risken att få leva VV mellan dig och din man. Är du verkligen villig att ta den risken?
    För vad du än tror så finns det alltid en risk att sanningen kommer fram.  Och det är nästan så jag hoppas att den gör det i ditt fall.

Sedan spelar det ingen roll vilka eller hur många p-medel du än använder. Risken att bli gravid finns alltid där ändå. Inga skydd är 100 % säkra. Tänk på det när du "tränar" ikväll. 
    Mattias 2007-05-23 <3 Hannah 2011-09-07 <3
  • nyfiken82
    cazh82 skrev 2013-10-01 20:07:47 följande:
    Är du så säker på det, har den andra snubben ditt nummer? Messar ni privat? Knapplås säger ingenting, texten ploppar iallafall upp på skärmen när det kommer, står det något pinsamt där och mannen ser det kan du också ligga pyrt till.

Allvarligt talat, du är helt väck och krasst så har du åkt på en tidig ålderskris, levt med samma man sen gymnasiet så nu måste du ut och få lite bekräftelse på att du inte är den fulaste haggan i byn. Du är förutsägbar, men kamma till dig för bövelen och lägg av med den där skiten. Gör du inte det, då kan jag lova dig att din sockersöta lilla dotter har en riktigt snygg styvmorsa om sisådär 4-5 år, mannen din kommer vara så glad över att ha blivit av med psychobitchen som bedrog honom. Göka på den nya underbara kvinna som kommit in i hans liv just när han höll på att tappa hoppet helt. Där har du din framtid om du inte skärper till dig.

Gör om gör rätt nu. Just nu är du helt skev i pallet!

Haha ja om så är fallet så får det väl ske

men som sagt jag har världens bästa pappa till mitt barn men han är inte bäst på att ta hand om sin fru

jag har hittat en man som ser till mina behov

och ja kanske är det så att han knullar någon annan om ett par år

haha nä ingen ålderskris här inte
  • nyfiken82
    Anonym (Anna) skrev 2013-10-01 20:09:55 följande:
    En lite fråga helt ot, vet din sambo om att du är medlem på familjeliv?

Ja det vet han
  • LoPax

Finns det inga seriösa trådar här längre? 

Jag menar det jag skriver, och ingenting annat.
  • molly50
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 18:45:13 följande:
    Mannen på sidan om ser mig och sätter mig i fokus!Precis som jag vill ha det och som vårat äktenskap

Men varför pratar du inte med din man om det här? Det är väl med honom du ska lösa era problem,inte med någon annan?!
    Om du verkligen älskar din man som du påstår så tycker jag du ska vara kvinna nog att vara ärlig om det här till att börja med. Du kanske borde låta honom ha någon annan vid sidan av också,men det är kanske inte lika roligt. ^^
    Mattias 2007-05-23 <3 Hannah 2011-09-07 <3
  • Anonym (Sanna)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 20:17:16 följande:

Ja det vet han
    Vet han att du kallar dig nyfiken82?
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg