• nyfiken82

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

Japp så är läget!

Gick in på Victoria Milan och fick napp på en gång!En mysig man 30 år gammal.Lever också i ett förhållande.

Vi har träffats 3 gånger och vi vill bara ha mer.

Samtidigt säger hjärnan nej men kroppen skriker efter mer

Ska jag berätta för min eller bara fortsätta träffa min älskare som om ingenting hänt??       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 14:13
    Startar denna tråd för att kanske bli klokare i denna situation eller kanske för att träffa människor i samma sits.
    Har inga planer på att lämna min man!
    Jag älskar honom

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-03 11:38
    Vårat äktenskap höll 2 månader!Jag sitter kvar i o rubbat bo!Man är ju inte korkad.
    Han kan fara och flyga
    Nu lever JAG mitt liv utan massa krav.

• Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg
  • Anonym (ooops)
    Mikael007 skrev 2013-10-01 22:32:01 följande:

hon stör sig inte på den, en helt okej manskropp, en kropp jag sköter och tar hand om, en överkropp en bål. det ser jag inget fel med, jag är stolt över min kropp, är inte du det med din ? Samt handlar denna tråd om mig  eller om TS nyfiken82.... Håll dig till tråden !
    Svaret är kan dom ha två kan dom ha fyra och fem så du ligger väl på deras tunga du med ....Obestämd
  • Anonym (Jag med)

Jag gör samma som du enda skillnaden är att våra barn är vuxna. Min man är väldig gondol Pappa och man .och för det älskar jag honom enorm av hela mitt hjärta . Men att knulla är han värdelös på oavsett vad jag gör säger berättar vill han bara det vanliga. Om han gör något med mig som jag ber om slaknar han direkt . Jag kan ge honom allt han vill men han. Ger noll tillbaka. Så Jag har min älskare och han ger mig det jag behöver för att vara en god och glad fru mamma och mormor

• En mormor
    Anonym (Mrx) skrev 2013-10-01 21:23:10 följande:

Det är fullt möjligt att älska någon och ha sex med någon annan, är tom inte ens särskilt ovanligt numer. Undersökningar menar att någonstans runt 40% faktumvis HAR affärer under en stabil relation. Bara att vi har delat upp dom sociala "facken" på ett sätt, där en påstådd normativitet ska utgöra normen som ska passa alla. Så fungerar inte verkligheten, det är bara så - därför vi har dom 40% en. Sekundärt ska man också vara medveten om att det tom finns rellativt GOTT om familjer, där mamma/pappa har både älskare/älskarinnor, men ändå klarar att att skilja det från sitt familjeliv - och det fungerar ändå. Swingers osv. Och visa mig den relation som du menar fungerar till 100%? Däremot är insitamentet att lyckas med sin relation avsevärt mindre, om endera part uppståtligen ljuger eller bedrar den andra...

Sen håller jag fullt med iatt ingen kan någonsin TVINGA någon att stanna någonstans. Det kan vi bara avgöra själva.
    Nej, det finns nog knappast någon relation som fungerar till 100%, speciellt inga långa relationer. Men måste det verkligen göra det? Ett långt förhållande åker ofta "berg och dalbana".

Men det låter så enkelt - som den självklaraste sak i världen - att om man inte är helt nöjd i sin relation -  då hoppar man i säng lite till höger och vänster. Men var kommer känslorna in i bilden? Tilliten till tillvarandra? Meningen med ett förhållande/äktenskap? Är det inte värt något alls?

Om man älskar en person och har sex med en annan - då tror jag inte att det handlar om riktig kärlek. Men om man vill så kan det säkert funka på ett känslokallt sätt - med älskare/älskarinnor i ett förhållande - alla fall till den dag man blir avslöjad.

Om ett  förhållande med otrohet verkligen ska fungera - krävs förmodligen en överenskommelse - där man ger varandra full frihet utanför äktenskapet. Och hur många vill egentligen leva så, när det kommer till kritan? Är vi villiga att dela den vi älskar med andra? Jag tror inte på det. Då handlar det säkert inte om äkta känslor, för den vi älskar vill vi i regel ha för oss själva.

• Anonym (pecker)
    Anonym (Jag med) skrev 2013-10-01 23:08:42 följande:
    Jag gör samma som du enda skillnaden är att våra barn är vuxna. Min man är väldig gondol Pappa och man .och för det älskar jag honom enorm av hela mitt hjärta . Men att knulla är han värdelös på oavsett vad jag gör säger berättar vill han bara det vanliga. Om han gör något med mig som jag ber om slaknar han direkt . Jag kan ge honom allt han vill men han. Ger noll tillbaka. Så Jag har min älskare och han ger mig det jag behöver för att vara en god och glad fru mamma och mormor

Att han slaknar och är värdelös kan ju ha att göra med att du är mormor? Jag menar tanken på en mormor som ber om saker utöver det vanliga (dvs släckta lysen blunda hårt, andas genom munnen och tänka på en snygg tjej) får iaf mig att slakna.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Anonym (Jag med) skrev 2013-10-01 23:08:42 följande:
    Vet han om älskaren? Skulle du tycka det var okej om han hade någon vid sidan om?
    Hur stor invandring bedömer du att ett land behöver ha för att det ska kunna skaffa sig pizza?
  • Anonym (Jag med)

Ja det skulle jag tycka var ok . Har försökt med allt . Försökt bjuda in fler i vårt sexliv mm. Men han är nöjd . Han frågar om vi ska sexa och blir sur om jag inte blir kåt av det. Så om en annan kvinna lyckades med det jag inte fixar så tack .

• Anonym (smurfan)
    Anonym (pecker) skrev 2013-10-01 23:13:08 följande:

Att han slaknar och är värdelös kan ju ha att göra med att du är mormor? Jag menar tanken på en mormor som ber om saker utöver det vanliga (dvs släckta lysen blunda hårt, andas genom munnen och tänka på en snygg tjej) får iaf mig att slakna.
    Fy vad lågt!
  • Anonym (Jag med)

Lovar att jag inte ser ut som en Mormor . Är rätt snygg och välbevarad 43årig kvinna välutbildad . Skulle man inte kunna ha bra sex då.. Hur gammal är du med den åsikten ?

• Anonym (pecker)
    Anonym (smurfan) skrev 2013-10-01 23:34:54 följande:
    Fy vad lågt!
    Ja det var rätt lågt. Ungefär lika lågt som att kalla sin egen man för värdelös i sängen. It takes two to tango, och är mannen värdelös efter ett långt äktenskap så ligger skulden inte bara hos honom, och vice versa.  
  • Anonym (pecker)
    Anonym (Jag med) skrev 2013-10-01 23:42:27 följande:
    Lovar att jag inte ser ut som en Mormor . Är rätt snygg och välbevarad 43årig kvinna välutbildad . Skulle man inte kunna ha bra sex då.. Hur gammal är du med den åsikten ?
    Då vi har vart gifta genom alla år vet du precis hur gammal jag är.
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg