• nyfiken82

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

Japp så är läget!

Gick in på Victoria Milan och fick napp på en gång!En mysig man 30 år gammal.Lever också i ett förhållande.

Vi har träffats 3 gånger och vi vill bara ha mer.

Samtidigt säger hjärnan nej men kroppen skriker efter mer

Ska jag berätta för min eller bara fortsätta träffa min älskare som om ingenting hänt??       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 14:13
    Startar denna tråd för att kanske bli klokare i denna situation eller kanske för att träffa människor i samma sits.
    Har inga planer på att lämna min man!
    Jag älskar honom

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-03 11:38
    Vårat äktenskap höll 2 månader!Jag sitter kvar i o rubbat bo!Man är ju inte korkad.
    Han kan fara och flyga
    Nu lever JAG mitt liv utan massa krav.

• Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg
  • Anonym (Sanna)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 21:07:33 följande:
    Svar på den frågan är Nej! Vi träffades på ett hotell!!! 

Ok, så du skrev bara fel när du skrev att du skulle hem till honom.
  • molly50
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 20:56:01 följande:
    Men vart kom mina käsnlor in någonstanns!Man ska inte vara 2 i ett förhållande för att må bra??
    Och sen snacket om att min dotter skulle må dåligt av detta!Hur många av er här inne har inte varit skilsmässo barn???  

Ja,man är två i ett förhållande. Men det visar ju inte du. Du ger ju inte honom en chans att få ta ett beslut om hur han ska leva. Du ger ju honom inte en chans att försöka bättra sig på de sidor du anser att han har problem.
    Så innan du börjar påpeka att man är två i en relation så borde du börja visa det själv också.

Att det finns skilsmässobarn som mår bra betyder inte att din dotter kommer att göra det. 
    Mattias 2007-05-23 <3 Hannah 2011-09-07 <3
  • nyfiken82
    Anonym (Sanna) skrev 2013-10-01 21:12:37 följande:

Ok, så du skrev bara fel när du skrev att du skulle hem till honom.

Nej han ville det men jag ville inte!
  • Anonym (Sanna)

TS, nu har du ju inte haft sex på flera timmar. Kräver inte din kropp lite sex snart igen?

• Mikael007
    Anonym (Anna) skrev 2013-10-01 20:33:05 följande:
    Det var en fråga till Mikael 007

absolut min sambo vet att jag är medlem här på familjeliv. sitter bredvid mig när jag skriver just nu  
  • Anonym (Sanna)
    nyfiken82 skrev 2013-10-01 21:14:00 följande:
    Nej han ville det men jag ville inte!

Gör det dig inte lite orolig att han är beredd att vara så oförsiktig?
  • Isa

Ts; hur orkar du leva med dig själv med sådant svek mot man o barn? Om man älskar någon helhjärtat och på riktigt så gör man inte som du! Otrogna människor är så sjukt egotrippade och självupptagna. Knulla runt och sök spänning bäst fan ni vill, men låt oskyldiga partners slippa vara en del i det hela.

• nyfiken82
    Anonym (Sanna) skrev 2013-10-01 21:14:53 följande:
    TS, nu har du ju inte haft sex på flera timmar. Kräver inte din kropp lite sex snart igen?

Jo imorgon igen!
    Men imorgon är han ledig så då ska vi ses hela dagen!Ska bara lämna lill fröken på dagis! 
  • nyfiken82
    Mikael007 skrev 2013-10-01 21:15:04 följande:

absolut min sambo vet att jag är medlem här på familjeliv. sitter bredvid mig när jag skriver just nu  
    Men så gulligt!!!
  • Anonym (Anna)
    Mikael007 skrev 2013-10-01 21:15:04 följande:

Ok, vad tycker hon om din bild? Den är ju lite annorlunda och lite väl exhibitionistisk.
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg