• nyfiken82

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

Japp så är läget!

Gick in på Victoria Milan och fick napp på en gång!En mysig man 30 år gammal.Lever också i ett förhållande.

Vi har träffats 3 gånger och vi vill bara ha mer.

Samtidigt säger hjärnan nej men kroppen skriker efter mer

Ska jag berätta för min eller bara fortsätta träffa min älskare som om ingenting hänt??       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 14:13
    Startar denna tråd för att kanske bli klokare i denna situation eller kanske för att träffa människor i samma sits.
    Har inga planer på att lämna min man!
    Jag älskar honom

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-03 11:38
    Vårat äktenskap höll 2 månader!Jag sitter kvar i o rubbat bo!Man är ju inte korkad.
    Han kan fara och flyga
    Nu lever JAG mitt liv utan massa krav.

• Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg
  • nyfiken82
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2013-10-02 09:24:31 följande:
    TS har inget samvete så hon skiter ju i vilket. Hon ser bara sig och sig och sig och skiter i alla andra, framför allt sin familj.

TS är, av allt att döma, en synnerligen motbjudande typ av människa. Möjligen bra i sängen, men mer kan fan inte finnas där. 

Ha ha du skulle bara veta
  • Vitrysk hockeyhjälte
    nyfiken82 skrev 2013-10-02 09:26:09 följande:

Ha ha du skulle bara veta
    Normalt föredrar jag att veta före att anta, men i det här fallet är det tvärtom. För att veta skulle jag behöva ligga med dig och det skulle jag aldrig vilja eller ens våga. Vem vet hur många underliga baciller och bakterier du dragit på dig genom åren.
    Hur stor invandring bedömer du att ett land behöver ha för att det ska kunna skaffa sig pizza?
  • Anonym (smurfan)
    Robespierre skrev 2013-10-02 02:12:04 följande:
    Kvinnor som TS gör att man vill ha tillbaks alla gamla lagar om att kvinnan skall underordna sig mannen. Men så blir det inte, så grattis alla feminister och lösaktiga subbor ni har fått det som ni vill.
    Män är väl för tusan också otrogna!!
  • molly50
    nyfiken82 skrev 2013-10-02 08:17:52 följande:

Jag respekterar visst min man
    Men att jag knullar en annan man på sidan om mår han inte dåligt av
    Han märker ingenting

Nu har jag lämnat dottern på dagis och ska in till stan för att träffa världens mysigaste kille

Du ljuger din man rakt upp i ansiktet och rioskerar hans hälsa genom att ligga med en annan man utan kondom. Och detta gör du utan minsta uns av samvete. Och det kallar du kärlek och respekt?
    Älskar man en människa så respekterar man också densamme. Och du verkar inte göra något av det.
    Hade du älskat och respekterat din man så hade du varit ärlig mot honom från första början och försökt prata med honom om era problem och försökt att gemensamt hitta en lösning. Inte varit otrogen.
    nyfiken82 skrev 2013-10-02 08:51:48 följande:
    Men vänta nu
    Så du menar på fullaste allvar att både jag och min man måste vara hemma varje kväll för att natta??
    Ehh NEJ så funkar det inte i min familj!
    Han tar nattningarna mer än gärna!*tillfälle för honom att få somna en stund*
    Sen vad jag gör nar han nattar lill tjejen det spelar ingen roll och det mår han inte dåligt av att inte veta heller! 
    Din man kanske inte mår dåligt av att få natta er dotter. Men har du tänkt på att din dotter kanske vill att mamma ska natta henne ibland också?
    För guds skull,när man får barn så är det hög tid att växa upp och inse att man inte kan sätta sig själv i första rummet längre! 
    Har du problem med det så borde du kanske lämna både din man och din dotter och leka av dig som singel ett tag. Men då är det väl inte lika spännande längre... 

Mattias 2007-05-23 <3 Hannah 2011-09-07 <3
  • molly50
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2013-10-02 09:24:31 följande:
    TS har inget samvete så hon skiter ju i vilket. Hon ser bara sig och sig och sig och skiter i alla andra, framför allt sin familj.

TS är, av allt att döma, en synnerligen motbjudande typ av människa. Möjligen bra i sängen, men mer kan fan inte finnas där. 

Ja,det verkar vara mycket jag,jag och jag,i hennes tänk. Och det är inte ett attraktivt drag.
    Mattias 2007-05-23 <3 Hannah 2011-09-07 <3
  • Anonym (Jag med)

Nej män är inte otrogna de bara ligger med andra utanför äktenskapet . De blir ju inte tillfredsställda av frun . Att det alltid är fruns fel oavsett vem som är otrogen.

• Anonym (smurfan)
    nyfiken82 skrev 2013-10-02 08:17:52 följande:

Jag respekterar visst min man
    Men att jag knullar en annan man på sidan om mår han inte dåligt av
    Han märker ingenting

Nu har jag lämnat dottern på dagis och ska in till stan för att träffa världens mysigaste kille
    Du har en konstig syn på vad respekt innebär. Du respekterar inte alls din man, du ger honom inte något val i ert äktenskap just nu för du lever som du vill och skiter i honom. Sen att du lämnar din dotter på dagis för att knulla är något av det mest vidriga jag hört! Skamligt!
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Anonym (Jag med) skrev 2013-10-02 09:41:26 följande:
    Nej män är inte otrogna de bara ligger med andra utanför äktenskapet . De blir ju inte tillfredsställda av frun . Att det alltid är fruns fel oavsett vem som är otrogen.
    Bullcrap. TS hade varit ett lika stort svin om hon varit en man och betett sig på samma sätt.
    Hur stor invandring bedömer du att ett land behöver ha för att det ska kunna skaffa sig pizza?
  • Anonym (Jag med)

Skitsnack det tror du bara i din egen moral bubbla.

• Vitrysk hockeyhjälte
    Anonym (Jag med) skrev 2013-10-02 09:45:22 följande:
    Skitsnack det tror du bara i din egen moral bubbla.
    Jag vet hur jag ser på det. Jag är rätt säker på att i princip alla mina närmaste skulle resonera på liknande sätt. Det är det enda jag kan basera mig på i det här fallet. 
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg