• nyfiken82

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

Japp så är läget!

Gick in på Victoria Milan och fick napp på en gång!En mysig man 30 år gammal.Lever också i ett förhållande.

Vi har träffats 3 gånger och vi vill bara ha mer.

Samtidigt säger hjärnan nej men kroppen skriker efter mer

Ska jag berätta för min eller bara fortsätta träffa min älskare som om ingenting hänt??       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-01 14:13
    Startar denna tråd för att kanske bli klokare i denna situation eller kanske för att träffa människor i samma sits.
    Har inga planer på att lämna min man!
    Jag älskar honom

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-03 11:38
    Vårat äktenskap höll 2 månader!Jag sitter kvar i o rubbat bo!Man är ju inte korkad.
    Han kan fara och flyga
    Nu lever JAG mitt liv utan massa krav.

• Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg
  • Anonym (smurfan)
    nyfiken82 skrev 2013-10-02 08:43:30 följande:

Ehh j jag älskar min dotter över allt annat!
    Men dagis går hon ju på ändå så vad är problemet?
    Och jag är en sjukt bra Mamma!

Sjukt bra mamma? Det tvivlar jag på. En nära vän till mig är styvmor till en liten kille och hon agerar bättre morsa än vad du OCH hans riktiga mamma gör för hon ger pojken tid, hon umgås med honom, leker lekar, uppfostrar, gör uppoffringar för honom och är stark för hans skull. Du fattar inte vad viktig tiden med en mor är för ett barn eller? Hade du inte själv en mamma när du växte upp? Om jag ändå var hemma så skulle jag då inte lämna min dotter på dagis för att gå och knulla en annan man, då skulle jag stanna hemma med dottern själv eller gå till parken. HITTA PÅ SAKER med mitt egna barn!
  • nyfiken82
    molly50 skrev 2013-10-02 09:39:32 följande:

Du ljuger din man rakt upp i ansiktet och rioskerar hans hälsa genom att ligga med en annan man utan kondom. Och detta gör du utan minsta uns av samvete. Och det kallar du kärlek och respekt?
    Älskar man en människa så respekterar man också densamme. Och du verkar inte göra något av det.
    Hade du älskat och respekterat din man så hade du varit ärlig mot honom från första början och försökt prata med honom om era problem och försökt att gemensamt hitta en lösning. Inte varit otrogen.

Din man kanske inte mår dåligt av att få natta er dotter. Men har du tänkt på att din dotter kanske vill att mamma ska natta henne ibland också?
    För guds skull,när man får barn så är det hög tid att växa upp och inse att man inte kan sätta sig själv i första rummet längre! 
    Har du problem med det så borde du kanske lämna både din man och din dotter och leka av dig som singel ett tag. Men då är det väl inte lika spännande längre... 
    Nä precis då är det inte lika spännande längre!Jag bara älskar det där pirret i magen och spänningen!
  • nyfiken82
    Anonym (smurfan) skrev 2013-10-02 09:47:56 följande:
    Sjukt bra mamma? Det tvivlar jag på. En nära vän till mig är styvmor till en liten kille och hon agerar bättre morsa än vad du OCH hans riktiga mamma gör för hon ger pojken tid, hon umgås med honom, leker lekar, uppfostrar, gör uppoffringar för honom och är stark för hans skull. Du fattar inte vad viktig tiden med en mor är för ett barn eller? Hade du inte själv en mamma när du växte upp? Om jag ändå var hemma så skulle jag då inte lämna min dotter på dagis för att gå och knulla en annan man, då skulle jag stanna hemma med dottern själv eller gå till parken. HITTA PÅ SAKER med mitt egna barn!
    Ehh jag anser att mitt barn har det bättre på dagis där hon kan leka med sina vänner.
    Och JAG får tid för mig själv..!! 
  • Anonym (smurfan)

TS, om du verkligen inte bryr dig om de åsikter du får här varför är du kvar och försvarar dig? Gå ut och ligg med din älskare, gå bakom ryggen på din man, skit i din dotter och bry dig absolut inte om att du även medverkar till att kanske förstöra ett annat förhållande, såra en annan oskyldig kvinna. Kör ditt race! Kör över alla. Tänk bara på dig själv. Se så, spring iväg och sära på bena nu!

• nyfiken82
    Anonym (smurfan) skrev 2013-10-02 09:58:50 följande:
    TS, om du verkligen inte bryr dig om de åsikter du får här varför är du kvar och försvarar dig? Gå ut och ligg med din älskare, gå bakom ryggen på din man, skit i din dotter och bry dig absolut inte om att du även medverkar till att kanske förstöra ett annat förhållande, såra en annan oskyldig kvinna. Kör ditt race! Kör över alla. Tänk bara på dig själv. Se så, spring iväg och sära på bena nu!

Mmm jag ska men inte förens klockan 11
    Och vet du jag kommer göra precis allt du skrev
    Knulla min älskare,gå bakom ryggen på min man,skita i min dotter för några timmar och jag skiter totalt i om det finns någon annan som blir sårad!
    JAG MÅR BRA!   
  • Vitrysk hockeyhjälte
    nyfiken82 skrev 2013-10-02 10:02:26 följande:

JAG MÅR BRA!   
    Ja, och det är ju huvudsaken.

Not. 
    Hur stor invandring bedömer du att ett land behöver ha för att det ska kunna skaffa sig pizza?
  • Anonym (smurfan)
    nyfiken82 skrev 2013-10-02 10:02:26 följande:

Mmm jag ska men inte förens klockan 11
    Och vet du jag kommer göra precis allt du skrev
    Knulla min älskare,gå bakom ryggen på min man,skita i min dotter för några timmar och jag skiter totalt i om det finns någon annan som blir sårad!
    JAG MÅR BRA!   
    Ja men det är ju det viktigaste. Att DU mår bra. Skit i alla andra. Klart att du har rätten att göra precis som du vill och bestämma över andras liv. Absolut. Självklart.

Idiot!
  • nyfiken82
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2013-10-02 10:03:05 följande:
    Ja, och det är ju huvudsaken.

Not. 

Jo jag anser det!
  • Anonym (Risker)
    nyfiken82 skrev 2013-10-02 09:55:10 följande:
    Ehh jag anser att mitt barn har det bättre på dagis där hon kan leka med sina vänner.
    Och JAG får tid för mig själv..!! 
    Ditt barn kanske rent av har det bättre med någon annan? Nån som tar ansvar, är omtänksam, inte utsätter henne för onödiga risker och vill vara tillsammans med henne.

En mamma som lämnar bort barnet för att komma iväg och vara otrogen. Sen försöka motivera att det är för barnets skull..

Jag trodde att jag hade hört allt men detta är verkligen så otroligt bottenlöst.

Om du är på riktigt (jag tvivlar) så är du så otroligt egoistisk och omdömeslös att du inte borde få ha barn.
    Är det så du önskar att du fått växa upp själv...?

bli bortlämnad för att mamma inte ville vara med dig. Hon ville hellre gå och knulla en annan man eftersom din pappa inte dög. Hon gick bakom hans rygg, ljög och svek honom på det allra värsta sättet.

ja du.. "Årets mamma". Grattis!

Hoppas verkligen att din dotter hittar andra kvinnor som hon kan se upp till och ha som förebilder, annars går det åt helvete för henne. Tror dessvärre inte du är intelligent nog att fatta detta, inte heller har du vett att skämmas.

usch. *mår illa*
    så otroligt avtändande!            
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg