• Snusann

BF Maj 2014

Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?

• Svar på tråden BF Maj 2014
  • EmGu

Plussade i förrgår :), relativt oväntat ändå då vi fick en bebis feb! Men det känns jättebra!

• MilayasMamma
    sowe81 skrev 2013-09-06 08:20:38 följande:
    Vi är ungefär lika då Jag plussade svagt igår, bim på måndag. Har en dotter född i aug 2012. Hoppas inte dina foglossningar kommer redan, kan bli jobbiga 9 månader. Jag hade också jobbiga foglossningarna i slutet av förra grav, hoppas inte de kommer tidigare denna!

Kul att kunna följas åt lite! Hoppas också slippa foglossningen så länge som möjligt. Inte känt av den nu på ett par dagar så kanske det håller sig undan :) Grattis till ditt plus! :)
  • Lenafena

Vad kul att vi börjar bli några stycken!

Det ska bli spännande att se hur bebisen kommer att se ut! Min man är från Hong Kong så vi trodde vår son skulle få asiatiskt utseende, men han är ljus och rödhårig med ljust bruna ögon. Jag är rödlätt med blåa ögon. Väldigt lik min man i ansiktet iallafall. Nästa kanske blir helt tvärtom :)

Be that kind of woman, that when your feet hit the floor each morning - the devil says Oh crap, she's up..
  • 0fia

Jag ammar fortfarande men jag tyckte precis att brösten minskade ngt och planen var att sluta helt för några veckor sedan. Nu däremot har brösten exploderat. Har inte ammat ikväll och insåg just att jag tokläcker.... Måste nog tom pumpa ut lite för att släppa på trycket.

• sowe81
    Lenafena skrev 2013-09-06 15:57:01 följande:

Vad kul att vi börjar bli några stycken!

Det ska bli spännande att se hur bebisen kommer att se ut! Min man är från Hong Kong så vi trodde vår son skulle få asiatiskt utseende, men han är ljus och rödhårig med ljust bruna ögon. Jag är rödlätt med blåa ögon. Väldigt lik min man i ansiktet iallafall. Nästa kanske blir helt tvärtom :)

Be that kind of woman, that when your feet hit the floor each morning - the devil says Oh crap, she's up..
    Spännande o se. Asiatiska drag brukar ju vara dominerande. Min kompis är gift med en korean o båda barnen helt klart asiatiska jättesöta!
  • sowe81

Milayasmamma - hoppas verkligen de vara var lite förkänningar av fogarna o att de nu fortsätter hålla sig lugna.

• Erizajo

0fia du kan ju ringa mvc och be att få tabletter för att mjölken ska sina. Var jag tvungen att göra med min son, orkade inte amma mer efter 14 månader han visade inga tecken på att vilja sluta så pappan fick ta honom några nätter, jag sov borta :)

• Lenafena

Ja, vi skojade om det innan att han skulle komma ut som rödhårig eftersom vi var så säkra på en svarthårig liten en skulle titta ut

sowe81 skrev 2013-09-06 21:39:10 följande:
    Spännande o se. Asiatiska drag brukar ju vara dominerande. Min kompis är gift med en korean o båda barnen helt klart asiatiska jättesöta!

• Erizajo

Nej vad tråkigt! Håller tummarna att det blir en ny liten grodd snart!

Nån mer än jag som fått en massa mini finnar i ansiktet??! Huden är extra fet tror jag, aldrig tänkt på med mina förra barn...

Svar på tråden BF Maj 2014