BF Maj 2014
Jag har BF 6 eller 7 maj beroende på vilken internet sida jag kollar :) väntar tredje barnet, vill gärna prata med andra :)
Jag har BF 6 eller 7 maj beroende på vilken internet sida jag kollar :) väntar tredje barnet, vill gärna prata med andra :)
Varför får en del göra tidigt ultraljud? Jag har bara fått kring v 18, vill oxå göra tidigare ju! Har ni berättat för nån än då? Jag kan verkligen inte hålla tyst så jag har berättat för ganska många :) grattis alla som oxå plussat det är ju så man spritter i hela kroppen när man tänker på att man har ett liv i magen :)
Jag är dum i huvet... Vad är KUB och MA??
Jag fyller 29 i år och maken är 34, vi väntar som sagt 3 an vi bor i Dalarna :)
0fia du kan ju ringa mvc och be att få tabletter för att mjölken ska sina. Var jag tvungen att göra med min son, orkade inte amma mer efter 14 månader han visade inga tecken på att vilja sluta så pappan fick ta honom några nätter, jag sov borta :)
Nej vad tråkigt! Håller tummarna att det blir en ny liten grodd snart!
Nån mer än jag som fått en massa mini finnar i ansiktet??! Huden är extra fet tror jag, aldrig tänkt på med mina förra barn...
Jag är i v 7 nu, har en tjej född 07 och en kille född 10 sen förut jag vill helst ha en till tjej! Finns så mycket finare och roligare kläder till tjejer! Blir såklart glad oavsett!
Mår illa som fan nu, drygt! Första mvc besök blir 25/9 jag har berättat för föräldrar, barnen och närmaste vänner.
Min största skräck är att bli snittad! Skulle inte kännas på riktigt lixom. Min första kom 9 dagar före BF, tog 7,5 h allt som allt. Andra kom 2 dagar före BF tog 16 timmar. Så jag är lite kärringen mot strömmen! Får se hur det blir denna gång! Mår illa som satan iaf klarar inte ens av att jobba :(