BF Maj 2014
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Jag är också rätt uppblåst, speciellt eftermiddagar o kvällen. Lite hungrigare också.. Annars inga symtom.
här har jag inga gravsymtom förrutom tröttheten samt en införskaffad urinvägsinfektion
men 6 gravtest hoppas jag inte kan visa fel
Då ringer jag på måndag :) jag har nog väldigt sen ÄL, hade mens den 6, ÄL den 23-25 (??) och bim den 7-9 (??) plussade 2-3 jag med i söndags så ska bli kul och se hur långt man är! Men det konstigaste av allt är nog att ändå sedan min förra mens har mina bröst ömmat en massa??? aja Time Will tell!
Gjorde ett kul test precis som säger vilket kön barnet har
Tog en pendel ovanför magen, gick den i cirklar var det en flicka och gick den fram och tillbaka var det en pojke.
Jag ska visst få en liten flicka ^^ haha
Gravid, ÄNTLIGEN! Här kommer en mamma till som väntar sitt 3-dje barn! BF 16 Maj.
Men jag har en enorm oro för missfall :( Varför vet jag inte :/
Sen har jag ett problem och jag behöver ER hjälp och stötta, att sluta RÖKA?!
Fan någon annan gravid som röker/har rökat vill sluta/har slutat, alla TIPS är välkomnande.
Har dock hört att det ska vara farligt och öka risken för missfall om man slutar tvärt?! Sanet eller falskt?