BF Maj 2014
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Jag väntar ju mitt andra barn och de känningar jag har är mol/mensvärk och illamående, men inte så att jag vill kräkas. Det är rätt lustigt att de gånger jag varit gravid har jag inte direkt haft några gravidsymtom innan jag har testat. Andra gånger har jag haft alla symtom man kan tänka sig ha ha ha. Nu känns det ungefär som förra gången jag var gravid, men då var det jobbigare för att jag slutade röka också. Vad gäller brösten är svårt att säga eftersom jag ammar fortfarande (mkt lite) och jag funderar på hur länge det kommer att fungera. Jag har läst att det kan börja sina eller ändra smak osv.
Idag har jag haft som stickningar eller små hugg på vä sida långt ner på magen, nästan som håll. Hoppas verkligen inte det är nåt jag behöver oroa mig för, i v5 bara ännu. Nån som känner igen?
Hoppas det bara är ligamenten. Är ju bara ett drygt år sen jag var gravid senast men jag minns ändå inte hur det va första veckorna.
Tack, känns bättre nu!
Nyser jag hugger det till ordentligt i ligamenten!