BF Maj 2014
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
jag har börjat må lite illa på morgonen, men inte så att det är besvärande. Känner lite i brösten, men inte mycket alls. Är otroligt trött på kvällarna och somnar vid 21-tiden varje kväll. Om det har med graviditeten eller jobbet att göra, det vet jag inte. Hade jag inte vetat att jag var gravid så hade jag nog inte misstänkt något heller. Än så länge är det ju väldigt tidigt så man lär ju få känna av både det ena och det andra.
Hej plussade i tisdag så den 24/5 är det beräknat :) har tre barn sen tidigare med en pappa, och nu väntar jag sambons första :) Så det ska bli spännande. Är illamående och trött så jag skulle kunna stå och sova! Men det är ju som det ska vara har alltid mått så i början :)
ja så kan det ju såklart vara. Är väldigt kvällstrött av mig i vanliga fall också, men brukar orka vara uppe till 22-tiden i alla fall. Nu somnar jag med barnen vid 19-tiden och sen går jag och lägger mig för kvällen vid 21... inte så kul sällskap mao Illamåendet är jobbigt. Hur ska man klara av att dölja det när man jobbar. Om det nu blir värre.
Hej jag slår gärna följe här :). Enligt fl har jag bf den 6/5 ^^. är 22 på söndag och sambon 23. Det är min 5e graviditet men 3e barnet. min äldsta fyller 5 28e oktober o minsta 1 den 23e oktober. hade väldigt jobbig foglossning med 1åringen + att jagvhar wn ridskada i höften som gör ont ibland om dagarna . Så nu när jag e gravid igen tror jag att de kommer bli en smärtsam graviditet igen. Men de är värt de i slutändan. hoppas verkligen på en liten pojke men en till flicka är underbart det med :). jag mår illa kan inte äta lr dricka varmt. ont i ligamenten. Är orolig för missfall.. plussade i april men de gickbinte vägen o 2010 gick jag en lång graviditet som inte gick vägen heller..men håller tummarna för att de går bra denna gången. Ska försöka göra ett vul om någon vecka. och ska även vänta med inskrivningen ett tag ^^ hur mår ni? Hur gamla är ni?
Jag har inte så många symptom, samma som förra graviditeten. Trött, håravfall och lite fylligare tuttar... Tackar speciellt för den då jag slutade amma för några månader sen Jag är 44.
Var på inskrivning igår och hb och blodsocker var bra (128 & 7, 7), men lite lågt blodtryck 95/55. Men hellre det än högt!
Ha en go lördag!
Jag är 25 och mannen min är 27, det är våran första och jag mår hyffsat bra än så länge. Är i v. 5+3 och har BF 13 maj :). Jag har dock börjat må illa på mornarna om jag inte ätit innan jag lagt mig kvällen innan, men det går ofta över när jag får i mig nått att äta. Jag är med skraj att det ska hända något, men det tror jag är normalt. Jag vet ju inte hur det ska kännas och varje gång det kan ömma mer i magen så tror jag att nått är fel...Ska på inskrivning på måndag så får se vad hon säger :)
Tar man alltså blodprov och urinprov då?