BF Maj 2014
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Väntar mitt andra barn, bf 4/5. Haft ett flertal missfall så jag håller mina tummar hårt. Någon som vill slå följe på vägen?
Nej vad tråkigt! Håller tummarna att det blir en ny liten grodd snart!
Nån mer än jag som fått en massa mini finnar i ansiktet??! Huden är extra fet tror jag, aldrig tänkt på med mina förra barn...
Hoppar in här jag med då Ifall internet inte ljuger (eller helt enkelt har fel) så har jag BF 7/5 - 14. Det är min första graviditet och därför också mitt första barn
Jag är 23 år gammal, och sambon är 24. Det här barnet är väääääldigt oplanerat men vi är glada ändå
Har fått en tid hos MVC 16/9, vilket är ca 1 1/2 vecka efter att jag plussade. Ifall det känns snabbt för vissa här kan det vara för att jag är diabetiker, vilket tydligen gör den här graviditeten till en högrisk graviditet. Så ja, första barnet, första graviditeten. Jag är skit nervös!
Hej jag hoppar in här med! Plussade igår och tog två test till idag som också var positiva så nu börjar jag tro på det! om vi räknat rätt så borde BF inträffa 15 maj :) Om allt går vägen så att säga, blev lite förvånade, trodde absolut inte att det skulle bli positivt denna månad, har absolut inga symptom men men :D Glada är vi iallafall!
Plussade ikväll, BF 18e Maj
Ska testa om mig imorgon igen för kan knappt tro det haha ^^
Plussade svagt imorse Kan knappt fatta det, måste köpa ett digitalt för att ta imorgon. BF 19 maj om allt vill gå vägen
Det blir vårt tredje (och sista
) barn
Grattis till alla nya pluss ^^
Jag var på BVC idag och beställde tid. Ska dit den 23/9, ska bli jätte spännande
Vad har ni för symtom?
Jag:
*Sura uppstötningar
*Illamående
*Ömma bröst
*Dålig aptit
Det är väll dem symtom jag kommer på så på rak arm
v 5 (4+6)
*lite illamående
*lite ont i ligament
*kissnödig
*lite lite molvärk