Inlägg från: luspudel |Visa alla inlägg
  • luspudel

BF Maj 2014

Plussade svagt imorse Kan knappt fatta det, måste köpa ett digitalt för att ta imorgon. BF 19 maj om allt vill gå vägen Det blir vårt tredje (och sista ) barn

• luspudel

Jag är i v 11 och mår fortfarande illa, känner av fogarna speciellt efter ett pass på jobbet. Trött i ryggen. Undrar hur jag ska orka jobba ända till mars! Just nu orkar jag knappt tänka på graviditeten alls, har haft en hjärnhinneinflammation som jag fortfarande är sliten efter, förra veckan bröt dottern tån och i helgen blev hon biten av en hund i ansiktet... På detta jobbar jag 60%, pluggar 100% och bor hemma hos svärföräldrarna i väntan på tillträde till vårt nya boende.... Orkar faktiskt inte mer nu!

• luspudel
    Svinfantast skrev 2013-10-24 09:18:01 följande:

Oj luspudel,låter som du har det tufft:( själv har jag med en känsla av otillräcklighet och bad om en sjukskrivning. Så nu är jag sjukskriven för ångest. Jag studerar också 100% annars. Tveka inte att gå till läkaren, du måste tänka på dig själv! Mår inte du bra presterar man inte bra heller och man kan lätt hamna i en ond cirkel.

Jag måste studera för att få en fast anställning Läser till uska och går allt enligt planen är jag klar tills bebisen kommer. Får inte studera på distans i denna j-a kommun så jag måste infinna mig i skolan tillråga på allt, många kvällar och helger blir det på jobbet.. Suck. Gud vad jag gnäller men det börjar ta emot faktiskt. Vad studerar du till? Var det 4:e barnet du väntade eller blandar jag ihop er nu
  • luspudel
    Svinfantast skrev 2013-10-24 18:10:33 följande:

Okej:/ ja alla kommuner har ju olika tillvägagångssätt med allt. Jag läser hälsa och rehbilitering i arbetslivet på universitet, ganska mkt högre press än komvux som jag drog igenom på 3 år (till uska) med vg i snitt. Därför valde jag att sjukskriva mig pga pressen om studieresultat om jag nu ska läsa vidare efter mammaledigeheten. Har totalt tappat lusten för studier... Väntar tvillingar nr 4 och 5:)

Ja det är ju så tyvärr Just eftersom det bara är KOMVUX känner jag att det vore så skönt att vara klar med eländet. Gjort ett prov nu på morgonen, sedan ett praktiskt i HLR i eftermiddag
  • luspudel

Är i vecka 27+5 idag och ska till BM Hade gått upp 5 kilo för två veckor sedan. Orolig för vikten, har sanslös foglossning och kan inte röra mg så mycket

• luspudel

Ja nu närmar det sig! 22 dagar kvar idag. Trött men mår annars prima, foglossningen har lättat nu när bebisen har borrat ner sig. Börjar så smått att tvätta kläder, bädda säng med mera Åh längtar så!

Svar på tråden BF Maj 2014