• SaandraR

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

F89 skrev 2013-11-16 11:16:06 följande:
    Härligt! Hoppas på ägglossning! : D

Ja absolut! :) men ändå konstigt om det är de eftersom jag inte fått mens sen senaste äl. Kan ju iofs va så att ägget aldrig släppte, för då kan det väl visa positivt på äl test ändå?
  • SaandraR
    F89 skrev 2013-11-16 12:56:09 följande:
    Som jag har förstått det så är ju inte positivt ÄL test en garanti för att ägget faktiskt släpps så skulle det ju kunna vara.

Håller tummarna här!

Tack!:)
  • SaandraR
    sowe81 skrev 2013-11-19 19:56:20 följande:
    Jag skulle tolka det som positivt. Blir sexdejt för dig ikväll då antar jag

Bra :) hehe ja absolut :D
  • SaandraR
    F89 skrev 2013-11-19 20:20:21 följande:
    Vilken lyx! Du slapp mens och fick en ÄL till ; )

Haha ja väldigt konstigt !:p Nu är det bara hålla tummarna.. haft sex varje dag sen i fredags och idag och ons blir det med mys. .
  • SaandraR
    F89 skrev 2013-11-20 16:37:27 följande:
    Någon som hört/vet/testat något som kan hjälpa cykeln att bli regelbunden efter MF?

När jag slutade med ppiller började jag med rosenrot och det hjälpte för mig. Om du gör det ska du dock sluta äta dom vid äl och börja vid nästa mens igen:)

jag fick positivt äl test idag igen..
  • SaandraR
    F89 skrev 2013-11-20 18:37:54 följande:
    Härligt! : )

Jag tog en ÄL-sticka precis och det var ett väldigt svagt teststreck : (

Har dock varit öm till och från över höger äggstock idag så jag håller tummarna för att det ändå blir ÄL den här veckan men ärligt talat känns det mesta hopplöst just nu : (

Mina äl test brukar bli lite starkare när äl är på gång men sen kan dom bli svagare igen innan det blir positivt. . Ok men det låter ju lovande för så har jag med känt:)
  • SaandraR
    paron skrev 2013-11-21 19:28:57 följande:
    Jag hade äl den 17 nov och mensen ska komma den 3 dec. Lång väntan!! Snart börjas det testas hej vilt med gravtest igen ;)

Då har jag bim bara någon dag efter dig! :)
  • SaandraR
    full fart skrev 2013-11-22 16:37:25 följande:
    Idag är det 3 veckor sedan ja behandlades med cytotec i måndags hade ja nästan slutat blöda men igår kom de MASSOR klumpar o ja blöder jätte mycket igen, nån som vart med om de?

Ja..för mig va det för att allt inte kommit ut så på återbesöket fick jag en till omgång av cytotec och efter det slutade de med skrapning ändå. Men hoppas att det var allt som kom ut för dig nu då!
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?