• SaandraR

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Äl+7 känner hugg i äggstockarna eller livmodern och väldigt lätt retlig! Det var mina första symtom i somras med men samtidigt kände jag dessa hugg förra månaden med och då blev det ju inget.

• SaandraR
    0fia skrev 2013-11-29 22:18:31 följande:
    Åhhhh, vad tiden går långsamt. Vill hoppa fram 5 dagar i tiden

Samma här !

Jag såg ett streck på de test du la upp förut:)
  • SaandraR
    0fia skrev 2013-11-29 22:58:45 följande:
    Åh, då tror jag absolut det är ett "riktigt" plus och inget tidigt missfall Jag hoppas så att det inte är resterna som är kvar.... Hur går det för dig?

Jag förstår de men eftersom du testade svagt svagt för 1-2 veckor sen(?) Så känns det som att det kan va ett plus på gång..:)

Har bim på tors tror jag..har humörsvängningar precis som innan jag plussade i somras men det behöver ju inte betyda nåt.
  • SaandraR

Är det nån som tempar här? Isåfall, spelar det nån roll om man tempar kl 7 eller vid 10 på morgonen, innan man kliver upp ur sängen?

• SaandraR

Tänkte att jag inte skulle testa innan bim denna gång men det går ju inte!! Igår va testet helt blankt men imorse fanns det ett svaagt streck där..så nu får jag gå o va nervös innan jag vågar testa med digitalt!

• SaandraR

På onsdag tror jag att jag har bim. Det var så svagt så vet inte vad man ska tro riktigt. Men när jag plussa i somras såg mitt första test ut som det jag tog idag så hoppas hoppas..

• SaandraR
    Emaria skrev 2013-12-02 10:14:30 följande:
    Vad kul! Hoppas det faktiskt är ett riktigt plus! :)

jaa..vågar inte riktgt lita på de billiga stickorna, men fick ett svagt svagt streck idag med, tar nog ett digitalt imorgon!
  • SaandraR

blev dålig kvalite på datorn, syns bättre på mobilen..men visst är det ett streck?

• SaandraR
    Belly skrev 2013-12-02 12:23:31 följande:
    Absolut! Skrattande Grattis! Skrattande För visst är det ett grav test?

ja det är det.. fast det är så svagt så vågar inte säga tack än ;)
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?