• SaandraR

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Jag har också svårt med godissuget..nu är jag också på att sluta med godis! Ett tips är att äta apelsiner istället, det är ju såå gott :) Får mycket promenader varje dag eftersom vi har hund..

• SaandraR

vet att det är jätte redigerat men lägger in det ändå.. syns ju nåt? Men syndes inte lika bra på datorn. Lägger in en bild på äl test från idag med.. nästan positivt :S

• SaandraR

Åh fy så arg jag blir när jag läste detta..den skulden vill man verkligen inte ha när man gått igenom nåt sånt här :( vet personen hur vanligt det är med mf?

I övrigt så hade jag visst inte äl på julafton utan nu! Så bim om två veckor ist..

• SaandraR
    F89 skrev 2014-01-08 18:02:42 följande:
    Personen verkar veta mycket mindre än vad jag tror när det gäller många saker så jag tvivlar på det!

Blev det en väldigt lång cykel för dig nu eller fick du mens emellan?

Okej väldigt korkat sagt iaf..

jaa..ägglossningen kom tre veckor för sent nu :/ fick ju pos test på julafton men antar att ägget aldrig släppte då och försökte igen nu. Men nu är jag säker på att jag haft de. Äl flytningar, lite hugg o stick och temp ökning :)
  • SaandraR
    E2012smamma skrev 2014-01-09 15:14:24 följande:
    Såhär ser det ut. Ja om ni ens ser något. Man såg lite bättre i verkligheten ..

Jo jag ser nåt svagt!
  • SaandraR

Tror nästan jag fick en panikattack förut..en i min grupp är gravid i v 31 och så kom dom in på missfall och började prata om nån som hade förlorat barnet i magen i v.20 och sa "kunde de inte hänt lite tidigare lixom" och jag gick ut ur rummet o kände mig yr och hjärtat bultade hur snabbt som helst :( åh vill inte va ledsen över det här mer..

• SaandraR
    F89 skrev 2014-01-13 13:23:42 följande:
    Förstår att du känner så, att du inte vill vara ledsen längre.

Jag känner likadant.

Det har varit en riktig gråt-helg för min del. Även om jag upplever att sorgen blir enklare att hantera så är jag skör. Det i kombination med att det har varit riktigt jobbigt på jobbet det senaste gör att jag faller platt ner och tycker att allt är hopplöst.

Jag tror att man bara måste låta det vara så, att det är okej att det är så.

Ja det är samma här..min sambo säger att vi måste försöka se framåt..att vi kommer få vårat barn en dag osv men jag skulle få bebis om 2 & 1/2 månad egentligen :(

ja så känner jag mig med..väldigt skör.

ja precis, det måste få va så.
  • SaandraR
    F89 skrev 2014-01-13 14:23:07 följande:
    Min sambo är likadan, och det är ju fantastiskt att de är så positiva och vågar och vill se framåt.

Samtidigt tycker jag att det också kan göra att man ibland känner sig ensam.

Själv har jag precis gråtit en stund på toaletten. En till kollega berättade precis att de väntar barn till sommaren.

Ja verkligen. Jag "vågar" nästan inte prata med honom om det mer för vet att han oroar sig för mig och han säger att jag inte får tänka på det hela hela tiden för att jag inte mår bra av det osv men om det ändå vore så lätt :/

Åh. Hjärtat stannar varje gång man får höra sånt eller ser nån lägga ut bild på fb/instagram. .
  • SaandraR
    F89 skrev 2014-01-13 14:53:16 följande:
    Jag hoppas du inte tar det här på fel sätt men det är ärligt talat ganska skönt att höra för det betyder att jag inte är ensam om dessa tankar och känslor! Jag är så glad att jag hamnade i den här gruppen.

Nej ingen i min närhet som förstår mig känns det som så jag är också tacksam över denna grupp!
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?