Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Jag har också svårt med godissuget..nu är jag också på att sluta med godis! Ett tips är att äta apelsiner istället, det är ju såå gott :) Får mycket promenader varje dag eftersom vi har hund..
Jag har också svårt med godissuget..nu är jag också på att sluta med godis! Ett tips är att äta apelsiner istället, det är ju såå gott :) Får mycket promenader varje dag eftersom vi har hund..
vet att det är jätte redigerat men lägger in det ändå.. syns ju nåt? Men syndes inte lika bra på datorn. Lägger in en bild på äl test från idag med.. nästan positivt :S
Åh fy så arg jag blir när jag läste detta..den skulden vill man verkligen inte ha när man gått igenom nåt sånt här :( vet personen hur vanligt det är med mf?
I övrigt så hade jag visst inte äl på julafton utan nu! Så bim om två veckor ist..
Ja och ett väldigt positivt äl test förstårs. .
Tror nästan jag fick en panikattack förut..en i min grupp är gravid i v 31 och så kom dom in på missfall och började prata om nån som hade förlorat barnet i magen i v.20 och sa "kunde de inte hänt lite tidigare lixom" och jag gick ut ur rummet o kände mig yr och hjärtat bultade hur snabbt som helst :( åh vill inte va ledsen över det här mer..