• SaandraR

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

F89 skrev 2013-11-01 16:53:20 följande:

SaandraR: Vet hur det är att tänka "nu hade vi gjort så/nu hade vi varit såhär långt gångna osv..". Jag tycker att det känns som att jag spiller tid? Får panik av att det är november och kan bara tänka på hur mysig julen skulle blivit med en bebismage..

Åh jag håller med..vi skulle önskat oss spjälsäng och lite sånt i julklapp.. Så otroligt mysigt det hade varit! Önskar verkligen att det tagit sig denna gång eller nästa månad så man är gravid över jul och nyår så kanske det inte känns lika depp.
  • SaandraR
    Zombiemma skrev 2013-11-02 07:44:25 följande:

Hoppsan! Testade nu på morgonen och Gravid +3!!!

Är lite chockad tror jag bestämt!! smile1.gif

Grattis!! 3+ också..har du inte testat innan?
  • SaandraR
    Zombiemma skrev 2013-11-02 11:24:24 följande:

Tack! smile1.gif

Nä jag hade en så lång cykel mån innan så jag har verkligen väntat ut det! Känns så vansinnigt skönt!!

Nu hoppas jag att jag inte behöver "komma tillbaka" hit bara smile5.gif ..

Lycka till alla ni andra och tack för att ni finns som stöd!!
    Okej åh va kul! Kände du några symtom?

Jag känner som stick/hugg i livmodern (eller äggstockarna) ibland och har vita, rinniga flytningar.. Tog ett test imorse och vet inte om jag kunde ana en skugga..svårt att säga! Bim -3 idag.
  • SaandraR
    F89 skrev 2013-11-02 11:48:53 följande:

SaandraR: Spännande! BIM på tisdag då?

Ja jag tror det blir på tisdag. Men vill egentligen inte ta test på morgonen då om det blir neg..o gå till jobbet och vara ledsen .. Men kommer nog inte kunna hålla mig till nästa helg!
  • SaandraR

Nehe..testa negativt på clearblue idag, då va det kört denna månad. Fan va ledsen man blir :( bim-2 men borde synas svagt streck nu om det hade blivit nåt..

• SaandraR
    sowe81 skrev 2013-11-03 16:43:10 följande:
    Nej va tråkigt. Men det kan ju fortfarande bli denna, vissa får ju inte positivt förens på typ bim+5-10. Håll hoppet uppe tills mensen kommer!
    Nej jag vet men det verkar inte va så vanligt..men ska såklart testa på tis om mensen inte dykt upp!:)
  • SaandraR
    0fia skrev 2013-11-03 20:19:13 följande:

Sandra - Jag har också alltid plussat tidig så jag förstår precis hur du känner. Håller tummarna i alla fall!!!!

Tack!
  • SaandraR

Så vadå.. Bara för att jag hade ägglissning för 13 dagar sedan betyder det inte att jag har bim imorgon?

• SaandraR
    F89 skrev 2013-11-04 16:10:20 följande:
    Jag förstår inte din fråga?

Som jag har skrivit ovan flera gånger så kan jag inte dom här grejerna utan och innan och jag vet bara hur MIN cykel fungerar. JAG har i regel 14 dagar mellan ÄL och BIM men jag vet att det finns dom som har kortare och längre än så, det är ju (precis som allt annat i princip) helt individuellt på samma sätt som att vissa har längre eller kortare cykel än 28 dagar.
    Ok jag förstår..tack :)
  • SaandraR
    kossann skrev 2013-11-04 20:14:04 följande:

Men det är ju lite det som är grejen för mej :)

Jag vet ju inte när jag har BIM nu första gången efter skrapningen.
    Jag brukar ha regelbunden cykel på 28 dagar, och det är 28 dagar sen jag skrapades på onsdag.

Har du kört med äl test?:)
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?