• SaandraR

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

SaandraR skrev 2013-11-04 20:44:15 följande:
    Har du kört med äl test?:)
    Sorry läste ditt inlägg över nu!
  • SaandraR

Bim idag och negativt .. Nu får gärna mensen komma så man kan börja försöka igen..

• SaandraR
    sowe81 skrev 2013-11-05 12:56:22 följande:
    Åh va trist. Hoppas på bättre lucka i nästa omgång.

Vilket försök efter mf var detta?
    Jaa :/ första försöket va det! Gick på första försöket förra gången så nu har jag fått för mig att det kommer ta lååång tid..
  • SaandraR
    0fia skrev 2013-11-05 17:13:33 följande:
    Jag vet hur det känns men vi får peppa varandra här inne så att man "vågar" tro att det går smile5.gif
    Ja det får vi göra..:) hoppas mensen kommer snart!
  • SaandraR
    Cayenna skrev 2013-11-05 19:45:10 följande:

Hej,
    Har läst i er tråd sedan förra veckan. Skrapades pga konstaterat ma i vecka 13. Hur lång tid har det tagit för er att få neg på grav.test ni som testat? Och hur långt hade ni gått i graviditeten? Kanske tar längre tid om man gått längre? Vi ska iaf försöka direkt och hoppas
    på en ny liten bror eller syster. Grattis till er som plusat igen och lycka till alla som kämpar.

Va i v.10 när jag fick ma men fostret hade dött i v.6 .. Efter skrapningen tog det 2 veckor innan negativt grav test och fyra veckor innan ägglossningen kom. Lycka till!:)
  • SaandraR
    F89 skrev 2013-11-07 09:52:20 följande:

11 dagar efter positivt ÄL-test verkar det som att jag har fått mens : (

Det kanske är nidblödning? Sist så fick jag det på äl +11
  • SaandraR

Hade ju bim i tisdags men testade negativt på cb digital.. Men jag ser nåt streck på dehär testet jag tog igår..fattar ingenting.. Eller så är det bara jag som ser strecket.

• SaandraR
    F89 skrev 2013-11-07 15:23:41 följande:

Hur var din nidblödning? Berätta gärna allt du minns, typ: färg, hur länge, hur mycket osv osv osv : )

började blöda på natten mellan fredagen och lördagen, höll i sig till lördag kvällen. Det var ljusrött och inte alls så mycket..men har läst att det kan hålla på i ett par dagar för vissa. Sen hade jag ingen mensvärk heller.

Håller tummen att det är nidis för dig:) 
  • SaandraR
    F89 skrev 2013-11-07 15:22:20 följande:

Jag tycker mig också kunna se något! Har du testat idag?

nej inte idag. Kanske testar imorgon eller på lördag igen men känns nästan onödigt, det är ju inte så vanligt att man får plus dagar efter bim. Och som en annan sa, det borde vara ett starkare streck än det på bilden om jag passerat bim.
  • SaandraR
    F89 skrev 2013-11-07 15:30:51 följande:

Då är det nog ingen nidblödning för min del : (
    Till en början var det ljust brunt men sen lite rödare och jag tror jag känner något mensliknande till och från. Ganska sparsamt än så länge så vi får se hur det utvecklar sig. 

okej jag googlade lite och det stod att mängden på blod kan variera, så man vet ju aldrig. Ja precis !
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?