• SaandraR

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

F89 skrev 2013-11-07 15:34:15 följande:

Jag har förstått att det mesta kan vara likt upp-och-ner-vända-världen efter ett missfall så jag tänker fortfarande hålla tummarna för dig. Det är kört förrän mensen har kommit! : )

Tack :) ja eller så är det helt enkelt ett streck kvar sen missfallet.. fast har ju testat negativt så aa jag vet inte. Blir galen på att inte veta nånting!! :P
  • SaandraR
    F89 skrev 2013-11-09 14:58:37 följande:

Mycket märklig första mens efter skrapningen hittills. Blödde sparsamt från fredag-lördag, ganska precis ett dygn. Det räckte gott och väl med ett enkelt trosskydd. Sen igår vid lunch har jag fått lite brunt blod på pappret en gång vid toalettbesök...

Jag vill gärna ha mens som den var innan så det känns som att kroppen är med igen.

Tycker du ska ta gravtest om några dagar ifall att :)
  • SaandraR
    annajenni skrev 2013-11-10 22:31:52 följande:

Hej jag tog mina cytotec 17 okt, blödde och hade sammandragningar typ 8 dagar. Idag blöder jag igen? Why? Kan det var mens efter så kort tid??

Har du varit på återbesök för att kolla så allt har kommit ut efter missfallet?
  • SaandraR

Dåligt att ni inte fått tid för återbesök , när jag skulle ta cytotec sa dom att det va jätteviktigt att kolla så allt kommit ut (vilket det inte hade så fick ta dom två gånger och ändå kom inte allt ut) ..

• SaandraR
    F89 skrev 2013-11-11 05:03:38 följande:

Negativt graviditetstest imorse. Nu håller jag tummarna för att allt som "ska" komma ut vid mens kom ut mellan torsdag-fredag när jag blödde och att jag inte hamnar i någon rubbad-cykel-limbo..

Håller tummarna för det! Min cykel verkar ju inte va som den ska iaf :/ bim + 6 och ingen mens..
  • SaandraR

undrar vad som händer med kroppen asså... hade ju ägglossning 22 okt, inte fått nån mens eller plus (testade senast på bim+6).. och idag har jag äl-flytningar :S 

• SaandraR
    F89 skrev 2013-11-15 20:36:05 följande:
    Jag tror att du och jag har hamnat i samma typ av limbo : (

Åh det är så frustrerande! :/
  • SaandraR
    Emaria skrev 2013-11-15 21:25:41 följande:
    Har du tagit ngt ÄL-test nu för att se om det är ÄL?

Ja jag tog ett vid sju tiden ikväll, hade dock druckit lite en stund innan men det var inte fullt utslag på testet.
  • SaandraR
    F89 skrev 2013-11-15 21:25:32 följande:
    Ja jag vet. Idag är en lite bättre dag men hela veckan har varit tung och jag har gråtit mycket.

Det som hjälper mig (ibland) är att tänka på vad en läkare sa till mig. Han sa att jag måste förstå att kroppen håller på att återhämta sig från en graviditet och inte ett missfall som jag vill se det. Om jag hade fått en bebis för snart 6 veckor sedan så hade jag inte tyckt att det var konstigt om min mens eller ÄL inte var tillbaka eller regelbunden än.

Ja idag har varit en jobbig dag här..

ja det är sant, så är det ju faktiskt. Hoppas att det löser sig för oss båda snart!
  • SaandraR
    0fia skrev 2013-11-15 23:24:44 följande:
    Och det var inte kvarvarande hcg-hormoner som gav pos på äl-stickor?

Nej det hade jag testat negativt typ två veckor. Innan.:)

Idag fick jag nästan lika starka streck på äl test! Så antingen är mensen på G eller så har jag ägglossning nu snart!:s
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?