• SaandraR

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

full fart skrev 2013-11-22 18:50:14 följande:
    Jag har inte ens fått en tid för återbesök utan bara ett gravtest att göra på söndag o telefon tid på måndag:/

Okej jag tycker det är så dåligt att man inte får återbesök efter cytotec för det är rätt vanligt att allt inte kommer ut :/ då får du berätta på måndag vad som hänt
  • SaandraR

fick mitt första positiva äl test i tisdags..igår va  det lite svagare och idag såg det ut såhär. iprincip positivt ju?! åh trött jag blir på kroppen..kanske jag inte haft ägglossning nu ändå då? :/

• SaandraR
    Kirsten skrev 2013-11-24 10:52:14 följande:

Har du tagit ett gravtest?:)

tog en grav stícka igår eftermiddag men det var negativt
  • SaandraR
    Emaria skrev 2013-11-24 17:03:05 följande:
    Jag har testat sen i fredags. Idag kom ett svagt men korrekt plus!!

Grattis!!
  • SaandraR

Blev jätteglad när jag fick positivt äl test förra veckan men mindre glad att det fortfarande är pos :( ska ringa bm imorgon..

• SaandraR
    F89 skrev 2013-11-25 15:57:59 följande:
    Förstår det! : (

Jag brukar alltid sluta testa när jag fått positivt men ska fortsätta den här gången så jag ser vad som händer.

Frågade en BM om ÄL-test efter missfall och hon sa att de kan vara missvisande ett par månader efter : S 

Hm okej även fast man har testat negativt innan? Jag kände ju av ägglossningen förra veckan så man kan ju bara hoppas att den har varit..
  • SaandraR
    F89 skrev 2013-11-25 19:08:05 följande:
    Jag frågade om cykellängd och om mens efter missfall och sådär och då sa hon bara att ÄL - test kan vara missvisande efter missfall. Om du kände av ÄL förra veckan så var den säkert då : )

Okej :) ja hoppas verkligen!! Hur länge sen är det du fick mf nu?
  • SaandraR
    0fia skrev 2013-11-25 22:23:26 följande:
    Skrapades 29/10 Testade pos 11/11. Testade sen inte förrän 19/11 och då var det neg.Jag har haft det så och då var det ett tidigt, utdraget missfall . Blödde länge men ingen kunde säga var det var. Slutade testa (äl-test) ett par veckor och när jag testade nästa gång så var testet positivt. 

Och du testade neg på gravtest? Men jag blöder inget iaf..hmm kommer nog aldrig bli klok på det här
  • SaandraR
    F89 skrev 2013-11-27 09:11:39 följande:
    Hur gick det igår? Ringde du BM?

Äl testet va svagare igår sen och idag är det ännu svagare så jag tänkte att jag ringer om inte mensen eller ett plus kommer nästa vecka
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?