Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Tack snälla du! Undrar vad som händer därinne! Inget plus och ingen mens...
Segt att vänta! Hoppas du får något svar inom närmsta dagarna.
Segt att vänta! Hoppas du får något svar inom närmsta dagarna.
Min mens kom idag. Visste ju att den skulle komma så ok med det. Men när jag la in i ptracker så inser jag att vi kommer missa decemberbebisförsöket. Så blir lång väntan nu. Tråkigt men man får försöka se det positiva med att få försöka sig på 2015 nu och hoppas på tidigt sådant. Kram alla och tack för ert stöd.
Något positivt i min tillfälliga paus: bokat gyntid privat att bara kolla upp mig samt ställa frågor. Innan jag blev gravid hade jag ju kunnat kolla varför min mens var så oregelbunden men nu har ju den helt plötsligt blivit regelbunden så nu kan jag ju inte klaga över det. Nåväl, lika bra att kolla upp status ändå.
Verkligen en gravidmånad! Synd att inte jag kunde haka på Om några månader kanske
Dök in och läste ikapp lite. Usch vad det händer.
Ofia, beklagar verkligen Du gör rätt i att söka så vet du att du gör vad du kan för att få din trea.
Kristen, jag är ledsen för din skull. Borde få slippa mensen nu! Varför kan det inte vara enkelt undrar jag oxå!
Kommenterar inte alla nu. Skickar en styrkekram till dem som behöver och gläds med er som fått välförtjänta plus. Här inne förstår man verkligen alla.