• Cayenna

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

mimmih skrev 2014-03-04 05:40:40 följande:

Tack snälla du! Undrar vad som händer därinne! Inget plus och ingen mens...

Segt att vänta! Hoppas du får något svar inom närmsta dagarna.

• Cayenna

Min mens kom idag. Visste ju att den skulle komma så ok med det. Men när jag la in i ptracker så inser jag att vi kommer missa decemberbebisförsöket. Så blir lång väntan nu. Tråkigt men man får försöka se det positiva med att få försöka sig på 2015 nu och hoppas på tidigt sådant. Kram alla och tack för ert stöd.

• Cayenna
    Solros78 skrev 2014-03-04 12:33:36 följande:
    Vad tråkigt!

Men hur menar du med att det blir lång väntan, ska ni hoppa över försök en månad?

En ofrivillig paus blir det. Missar äl pga resa. Räknade fel och trodde vi skulle tajma men så blev det inte. Får samla krafter och se fram emot 2015 försöken.
  • Cayenna
    Tinnis skrev 2014-03-04 13:55:53 följande:

Tråkigt :( Lång resa? Man kan ju annars göra en chansning precis innan ni skiljs åt och hoppas att någon seglivad spermie klarar sig ända till äl.

Lite för lång för att det ska vara troligt. Men visst kan man chansa och hoppas. Annars är det väl bara att blicka framåt, nån annan månad blir väl min lyckomånad.
  • Cayenna

Något positivt i min tillfälliga paus: bokat gyntid privat att bara kolla upp mig samt ställa frågor. Innan jag blev gravid hade jag ju kunnat kolla varför min mens var så oregelbunden men nu har ju den helt plötsligt blivit regelbunden så nu kan jag ju inte klaga över det. Nåväl, lika bra att kolla upp status ändå.

• Cayenna
    P81 skrev 2014-03-05 18:42:52 följande:
    Skönt att du mår bra.
    Jag födde ut fostret och fick det inlindat i en handduk i mitt knä. Så jag och maken fick sörja vår förlust en stund. Det såg ut som en liten minibaby. Och det kom ut med ena handen mot tinningen, ungefär som att det var bekymrat. Handen satt liksom fast mot huvudet. Så pyttepyttesmå fingrar.
    Iom att det dog i v14/15 var det svårt att urskilja könet då de så tidigt ser likadana ut men bm trodde en liten flicka(baserat på rul o blygdbenet) o vi tyckte det likaså efter att ha sett det utanför kroppen. Just när jag satt med lilla pyret kände jag ett sådant lugn.<3

Tack för att du delar med dig! Så ofattbart sorgligt. Bra att ni ändå fick er stund med ert barn, en tid att få sörja. Så oerhört tragiskt att inte få något svar på varför. Du låter ändå stark och så positiv. Jag hoppas verkligen du får ditt plus nu i veckan så du får gå hela vägen.
  • Cayenna
    P81 skrev 2014-03-06 17:39:58 följande:
    Tack underbara ni tjejer, era gratulationer och stöd betyder jättemycket. Det här är bara början men jäklar sicken bra början!Glad Nu hoppas jag att vi som plussat i dgrna smittar av oss på er andra tjejer också.Glad

Och som jag sa' i oktober efter missfallet: Solen kommer att skina igen.
    Jajamen, nu gör den det.Solig

Grattis här oxå Verkligen fantastiskt!!!! Jag önskar dig sol hela vägen till bf nu och framförallt ett fantastiskt rul som blir ett nytt minne för livet <3
  • Cayenna

Verkligen en gravidmånad! Synd att inte jag kunde haka på Om några månader kanske

• Cayenna

Dök in och läste ikapp lite. Usch vad det händer.

Ofia, beklagar verkligen Du gör rätt i att söka så vet du att du gör vad du kan för att få din trea.

Kristen,  jag är ledsen för din skull. Borde få slippa mensen nu! Varför kan det inte vara enkelt undrar jag oxå!

Kommenterar inte alla nu. Skickar en styrkekram till dem som behöver och gläds med er som fått välförtjänta plus. Här inne förstår man verkligen alla.

Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?