Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Och igår träffade jag på en som gnäääällde över lillasysters sömn!!! Blev så otroligt ledsen och provocerad. Jag hade gärna bytt mina tårar mot lite sömnbrist och gå på kaffe!!!!!! Had
Och igår träffade jag på en som gnäääällde över lillasysters sömn!!! Blev så otroligt ledsen och provocerad. Jag hade gärna bytt mina tårar mot lite sömnbrist och gå på kaffe!!!!!! Had
Hade lust att säga något så hade hon kanske insett hur bra hon har det.
Jag tycker gott och väl att man kan välja till vem man gnäller och klagar! Jag skulle aldrig gnälla och klaga till en vän som kämpar och kämpar med att få sitt första barn. Jag har ett barn varför jag inte tycker det är snällt att gnälla över min situation för henne som aldrig fått uppleva hur det är att vara gravid och få barn. Tänk om hon aldrig får det? Nej tack för såna som gnäller inför alla med två öron oavsett om man känner eller är bekant. Man vet inte vad folk har i son ryggsäck varför försiktighet är att föredra. Men så tycker jag. Alla är vi olika och självklart kan vi tycka olika utan att,fö det spelar någon roll i sammanhanget. Jag hejar och stöttar alla här oavsett.
Och här har det hänt grejer!!! Grattis Belly och Mommy1986!!!! Hoppas ni smittar!
Imorn hoppas jag påatt få provsvaren!