• Cayenna

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

P81 skrev 2014-04-11 22:02:41 följande:
    Gu' så underbart! Grattis till tusen! Jag har tänkt på dig. Glad
    Grattis Annajenni också, jättekul!

Hoppas ni övriga tjejer mår helt ok. Kämpa vidare, lyckan kommer!<3

Tack P81 <3 Har inte sett dig i gravid tråden? Hur långt har du kommit? Och hur mår du?
  • Cayenna
    P81 skrev 2014-04-13 12:20:37 följande:
    Ja ok, har ni en gravidtråd?Glad
    Jag mår bra men hemskt trött och svårt med maten till o från. Lite ont då o då och just nu befinner jag mej i ngn slags förnekelse. Tvivlar på att det är någon där inne i självförsvar på nåt vis pga att kroppen trodde allt var bra i 3 v när det inte var det(v15-18).
    Snart ul, 24e. Skräckblandad förtjusning! Skönt att få kolla läget, längtar!<3  V 10 nu(v9+6 idag). Är du i v5?

Kramas<3

F89 skickade länken till tråden. Ligger under Gravid Övrigt.

Då närmar det sig ul för dig iaf. Men ska du göra några fler ul sen innan rul? Jag håller tummarna för dig nu!!! Jag är i v6 (5+5) om jag kollade rätt nu. Vet dock ej när äl var så går på sista mensens första dag. Ska ta tag i att boka vul. Vill dock passera v9 innan jag kollar.

• Cayenna

Och så var jag tillbaka här. Kom blod ikväll och inte lite. Söker nog gyn imorn för koll men har inte akut ont. Kristen, ska haka på dig med Angus Castus. Måste nog bara pausa och smälta det här.

• Cayenna

Vad hände med resten av min text? Jag var i v7 och trodde och hoppades på det här. Men ska det gå fel är det bättre i v7 än i v13. Nu har jag börjat få jobbigt ont också.

• Cayenna
    Bebisfabriken skrev 2014-04-20 07:30:14 följande:
    Mitt hjärta brister för dig, är så ledsen för din skull. Vad orättvist livet kan vara. Jag önskar innerligt att det inte är kört än och om det är det så önskar jag att det här var sista gången det händer för dig, och för alla andra här inne.

Tack
  • Cayenna
    Bebisfabriken skrev 2014-04-20 07:30:14 följande:
    Mitt hjärta brister för dig, är så ledsen för din skull. Vad orättvist livet kan vara. Jag önskar innerligt att det inte är kört än och om det är det så önskar jag att det här var sista gången det händer för dig, och för alla andra här inne.

Nu får jag heja på dig och dina sprutor! Hur går det? Kram
  • Cayenna

Återigen föll min text bort. Det var tyvärr som jag trodde, nu konstaterat med vul. Känner mig uppgiven. Jag röker inte, är inte överviktig, motionerar, dricker måttligt både kaffe och alkohol och ändå blir det fel. Och det tog ett år med första MA:et så det går inte undan. Men måste försöka tänka som P81 skrev: Solen kommer skina på mig igen!!!

Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?