• Cayenna

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Solros78 skrev 2014-03-02 12:18:57 följande:
    Tack jag hoppas på det också!

Och jag har läst att det är vid implantationen som man ska undvika allt inflammationshämmande då implantationen är en slags inflammation och alltså inte ska hämmas. Jag tror du får äl och håller tummarna för 2014 baby.
  • Cayenna
    SaandraR skrev 2014-03-02 17:01:48 följande:
    äl + 6 och ytterst lite färgat på pappret nyss när jag var på toa. (knappt så det syndes..) Känns tidigt för nid? :S

jag brukar jämt kolla efter det eftersom jag fått nidis förut, men aldrig på äl + 6...

Hoppas nidis!!! Äl+6 är väl troligt för det såsom jag har läst.
  • Cayenna

Vilka har bim i veckan som vi kan heja på? Någon som har symptom, inbillade eller riktiga?

• Cayenna
    SaandraR skrev 2014-03-03 11:45:20 följande:
    Cayenna- har bim sön/mån.

Vad är oddsen..i min "klass" är vi ca 100 pers, o i min grupp som är på 9 st så är en höggravid och nyss fick jag reda på att en till är gravid! känns jobbigt :/

Håller tummarna SaandraR! Hoppas verkligen du slipper dina oregelbundna cykler och blir tjock istället !

Kämpigt, man blir så påmind av vad man saknar och vill ha mest av allt!

• Cayenna
    SaandraR skrev 2014-03-03 13:33:28 följande:

hehe tack, hoppas med jag blir tjock;)

Ja verkligen :(

Idag är det exakt ett halv år sen vi var på vul o fick reda på MA och exakt en månad kvar till jag skulle haft bf... blä vilken dag :(

Usch vilken sorglig dag. Jag önskar dig ett plustest så det uppväger allt det dåliga. Jag tycker du gör rätt i att ta kontrollen över din oregelbundenhet på måndag annars, du ska åtminstone få ett försök per månad och inte gå och vänta och vänta.... Det finns ju hjälp att få!

• Cayenna
    SaandraR skrev 2014-03-03 13:53:54 följande:

Tack! Ja, då blir det att ringa privat.

Ja för dem andra fick du ju inget stöd eller hjälp från. Hoppas så klart du få ett plus och slipper ringa!!!!!!!
  • Cayenna
    Solros78 skrev 2014-03-03 14:43:59 följande:
    Jag skulle haft bf 19 april med mitt första mf, vill så gärna åtminstone vara gravid då...

Jag hoppas du får ditt plus denna månad så du slipper gå med tom mage vid bf datum.

Själv har jag två försök på mig för att få plus innan bf, hoppas gör jag även fast jag är beredd på att det kanske tar längre tid.

• Cayenna
    0fia skrev 2014-03-03 19:28:37 följande:
    Får ta en ny bild om en stund och lägga det bredvid gårdagens test 

Men grattis!!!!! Klart jag hejar på dig nu och att du går hela vägen!!!
  • Cayenna
    mimmih skrev 2014-03-03 16:50:09 följande:
    Jag är flera dagar över BIM, men det måste nog bero på att menscykeln har blivit oregelbunden efter missfallet. Test visar negativt och jag har inte mycket symptom. Molvärk och ont i nedre delen av ryggen samt PMS men det har jag ju haft i snart en vecka… väldigt orolig nu för att min menscykel har rubbats, då lär jag väl aldrig bli gravid.

Testade du idag oxå? Du kommer bli gravid och få det där plusset. Gäller att bara hitta sin äl oavsett om cykellängden löper amok.
  • Cayenna
    Tinnis skrev 2014-03-03 17:19:02 följande:
    Idag blev min lillasyster mamma för första gången. Fick ett sms med bild på en söt liten pojke. Jag kände mig både glad och avundsjuk.. 

Men jag är i min verklighet nu, jag har en bim att vänta på. Min tur kommer.. allas vår tur kommer!

Förstår känslan. Både glädje och avundsjuka. Din tur kommer absolut. Härligt att du får räkna ned till bim nu iallafall.
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?