• Cayenna

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Tinnis, håller tummarna för er nu!!! Jag får ofta äl samma dag som glada gubben så det kan nog vara olika snabbt som ägget släppper. Jag har även glad gubbe efter släppet. Det kanske bara är jag dock.

• Cayenna
    Tinnis skrev 2014-02-28 22:02:08 följande:
    Tack! Inbillar mig att jag har äl-smärtor ikväll. Har inte haft det innan, men det var någon här som påpekade att det kunde varit det jag hade (som jag trodde var mensvärk) två veckor innan senaste mens.. och nu ikväll känner jag en värk på vänster sida av magen. Nåväl, det jag ju vara vad som helst också :) Har läst om andra som började få äl-känningar efter att det varit gravida.

Det är bara att hålla tummarna och börja nedräkningen till bim. Ska försöka att må bra nu. 

Hihi det var jag som påtalade att du nog kände äl smärtor Efter mitt första ma så började jag känna min äl. Jättebra att köra med test ändå så man har sex innan smärtan. Det funkar dock efter smärtan oxå.
  • Cayenna

Månadens test är klart. Blev tyvärr inget denna månad. Nu hoppas jag mensen kan komma någon dag tidigare så äl tajmar bra nästa månad. Decemberbebisförsök! Var rätt inställd på att det inte blev något så inte speciellt nedstämd.Skönt att inte hoppas längre.

• Cayenna
    Tinnis skrev 2014-03-01 07:41:02 följande:
    Nu på morgonen kom temphöjningen också. Har aldrig känt min kropp så väl som nu. Senast körde vi bara på och hade tur antar jag. Nu vill jag inte förlora någon tid.

Härligt! Nu börjar din låååånga väntan Heja heja!!!
  • Cayenna
    SaandraR skrev 2014-03-01 07:33:51 följande:

Tråkigt. Men har inte du 3-4 dagar kvar till bim?

Ja, bim 5/3 så några dagar kvar. Hoppas den kommer på måndag istället!

• Cayenna
    mimmih skrev 2014-03-01 07:46:44 följande:

Vad bra att du inte blev alltför besviken. Nu kan du dricka lite lördagsvin! Men...är det redan kört, tror du?

Vin blir det. Jo, det känns som ett tillförlitligt negativt test. Jag är på äk+12 så om det var något skulle det kommit upp. Jag hoppas nästa månad blir min.
  • Cayenna
    F89 skrev 2014-03-01 07:49:02 följande:
    Hoppas på julklappsbebis istället! : )

Ja hoppas
  • Cayenna
    Kirsten skrev 2014-03-01 08:46:09 följande:
    Du låter som jag, tar hellre ut sorgen i förskott istället för att hoppas!;) Men det är ju inte 100%-igt än att det inte tog sig! Men visst är det läskigt hur nollställd man blir månad efter månad, nu orkar jag inte ens vänta in bim för jag vet ju att det säkert inte tagit sig denna gången heller!;) Men nånstans vet jag att vi alla kommer att lyckas!:)

Exakt så känner jag mig. Nollställd. Inte ledsen bara nollställd. Nej men 98% enligt instruktionerna i testet så det är i min värld 100% kört. Verkligen jätteskönt att bara vänta in mensen nu utan minsta förhoppning kvar. Det var inte min månad, den här heller.
  • Cayenna
    E2012smamma skrev 2014-03-01 10:47:49 följande:
    Men man kan ju testa negativt så många dagar innan... Jag testade negativt till typ 2-3 dagar innan. Och negativt på bim dagen med digitalt ! Men syntes svagt 1 dag innan på stickor...

Fast jag är på äl+12 och det är sannolikt 98% korrekt enligt insruktionerna. Jag hoppas på december nu.
  • Cayenna
    mimmih skrev 2014-03-01 16:42:58 följande:
    Känner mig så förvirrad! Testade i morse men missade att där var två olika test i paketet, ett vanligt och ett digitalt, och testade för kort tid med det digitala. Det vanliga visade ej gravid. Morgonurin. Är på dag 31 nu, är inte säker på när ägglossningen var.

Egentligen känner jag mig inte gravid, men jag har ju haft PMS i dagar nu och tycker det är konstigt att mensen inte kommer igång. Men det är kanske vanligt efter missfall? Igår började jag få kramper i snippan, det var första tecknet på mitt missfall. Brukar man få sådana kramper när man ska ha mens?

Åh, känner mig alldeles förvirrad. Önskar att jag väntat ett par dagar till med testet… och framförallt kollat instruktionerna mer noga! :(

Så typiskt att det blev fel på testet! Du vet väl inte när äl var? Du kanske testar för tidigt. Håller tummarna!!
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?