• Emaria

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Anonym (Nr3) skrev 2013-09-10 15:13:36 följande:
    Åh nej tjejer nu gjorde jag nog nåt dumt!!! Av misstag tig jag en Ipren! Jag tror verkligen att jag kan vara gravid, fast väldigt tidigt.. Hjälp! Tror ni det påverkar i så fall??
    Tror inte det ska vara någon fara, speciellt inte nær det ær så tidigt! 
  • Emaria

Jaha, då blöder man igen då... Misstänker att det är utdraget mf även om jag slutade blöda för dryga 2v sen men plussade ju fortfarande förra veckan. Vill ju bara bli normal igen!

• Emaria
    SaandraR skrev 2013-09-11 12:27:44 följande:

är det någon som tog cytotec vid missfallet? isåfall hur länge blödde ni efteråt? jag blöder som en mindre mens, en vecka sen nu..

Har fått för mig att det kan bli mer långdraget så upp till 2v är nog ganska normalt. Det är ju trots allt kroppen som sköter det även om man hjälpt den med tabletter.
  • Emaria
    Zombiemma skrev 2013-09-11 11:16:44 följande:

Usch, jag känner med dig! Men då borde du ju iaf kunna utgå från den här blödningens start för nästa äl iaf...

Håller tummarna för dig!
    Det slutade visst lika snabbt som det började och gick tillbaka till något ljust brunt... Knappast mens. Men ska ta ett nytt test för att se om det kanske hjälpt ner hormonnivån.
  • Emaria
    Zombiemma skrev 2013-09-11 11:16:44 följande:

Usch, jag känner med dig! Men då borde du ju iaf kunna utgå från den här blödningens start för nästa äl iaf...

Håller tummarna för dig!
    Hm, vet inte vad kroppen säger mig. Det blev inte så mycket blödning mer än en gång när jag var på toa. Nu kommer det inget brunt heller. Ska ta ett test på söndag tänkte jag och se om jag äntligen kan få negativt! Vill u ha ÄL igen!

Får vissa gravidsymptom/PMS-känningar. Har varit helt labil idag! Och luktkänslig.
  • Emaria
    Zombiemma skrev 2013-09-13 00:21:01 följande:

Usch vad jobbigt när det bara känns osäkert.. När slutade du blöda "först" så att säga? Har det gått mer än ett par v?

Själv vet jag inte om jag ska våga testa snart, jag har ju verkligen ALLA symptom men är rädd för att jag ska vara skengravid :-/...
    Hur många dagar är det sen ÄL? Jag hade inte ett enda symptom, förutom ömma bröst som jag ofta har från ÄL till mens, när jag testade mig förra gången. Inför helgen och ville veta om jag kunde dricka vin och hade en känsla av att det kunde faktiskt vara något... Ta ett test!
  • Emaria
    Zombiemma skrev 2013-09-13 00:21:01 följande:

Usch vad jobbigt när det bara känns osäkert.. När slutade du blöda "först" så att säga? Har det gått mer än ett par v?

Själv vet jag inte om jag ska våga testa snart, jag har ju verkligen ALLA symptom men är rädd för att jag ska vara skengravid :-/...
    Slutade blöda kring den 26 första gången. Och nu verkar det inte komma mer. Får se vad testet i helgen visar.
  • Emaria
    Zombiemma skrev 2013-09-13 09:51:36 följande:

Tror det är 13-14 dagar sedan äl, har ju haft molvärk hela den tiden så det känns ju inte som en vanlig cykel iaf.. Men samtidigt har jag aldrig haft mf förut heller sp jag vet ju inte hur kroppen ska bete sig efter det...

Hoppas det visar neg nu då så ni kan få börja om igen!!
    Precis! Kroppen är verkligen ett mysterium.

Men då tycker jag verkligen att du kan ta ett test! Nu vill vi ha plus! :D
  • Emaria
    Zombiemma skrev 2013-09-13 18:22:09 följande:

Tog ett test nu, orkade inte vänta tills imorn... Negativt såklart., visst det är tidigt men vad håller min kropp på med? Blir snart knäpp!!

Tråkigt. :( Får väl vänta några dagar.

Jag tog ett test igår och äntligen är det blankt!! :)
  • Emaria
    Anonym (Sad) skrev 2013-09-14 17:55:32 följande:

Önskar jag fick men måste vänta upp till 3 mån på Op först. Fick missfall v12 för 2 veckor sedan. Jag visste jag hade en liten utväxt i livmodern polyp? men nu har den växt och måste opereras bort och analyseras innan jag får bli gravid igen. Hoppas mesen kommer igång snart för innan dess blir det ingen Op...

Fy. :( vad jobbigt! Är det första barnet?
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?