Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
F89 skrev 2014-01-31 09:20:23 följande:
På tal om sex och press osv så var min ÄL-kväll inte riktigt det jag hoppats på. Sambon fick prestationsångest igår pga glad gubbe och blev arg och ledsen. Jag blev arg och ledsen för att han gav upp efter bara ett försök när han märkte att han var pressad. Jag menar på att i den här karusellen så är det ändå oftast jag som får kämpa med kroppen och känna efter och bevaka och jag ger fan inte upp, därför blir jag arg när han gör det. På tredje försöket fick vi till det men efteråt började båda gråta. Främst för att vi är i den här situationen, att vi "måste" (det är ett val vi gör) ha sex runt ÄL och gärna pricka helt men också för att båda nog blir lite rädda av att det verkar sätta sig i huvudet på honom och hur det blir i förlängningen. Jag känner ändå att det blev bra efteråt, vi var ledsna tillsammans och samtidigt nöjda över att vi fick till det.
Båda är överens om att hellre en sån kväll än att någon av oss ska sitta vid nästa mens och känna att det var dens "fel" att det inte tog sig, men självklart är det inte lätt alla gånger.
Jobbigt för er när det blir så, men skam den som ger sig!:) Ni verkar också kunna prata om allt och det är ju det viktigaste! Hos oss så är det oftast inget prat som gäller, det är antingen skämtsamt eller krig, som sagt vi är väldigt olika!;)