• Kirsten

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Anonym (lite ledsen igen) skrev 2014-03-02 14:21:17 följande:

Hej
    kan jag komma in här? 

Har för första gången i mitt liv blivit gravid på naturlig väg som nu slutade i missfall i V5. Knappt kallat missfall när det kommer så tätt inpå mensen, men känns ändå eftersom jag äntligen efter 15 år blivit gravid spontant. Tidigare (med en annan man) har jag ett barn med IVF och efter det haft två graviditeter med FET som slutade i missfall v6 och v9. 

Det positiva är att jag faktiskt blivit gravid och nu vill vi försöka på riktigt, vilket vi inte gjort innan eftersom det ändå inte skulle gå smile1.gif

Självklart!:) Gud vad ni fått gå igenom! Du ska se att nu när det funkat en gång kommer gå igen och då hela vägen! Nu vet ni att det inte är omöjligt!:)
  • Kirsten
    Anonym (lite ledsen igen) skrev 2014-03-02 21:00:50 följande:

Tack! Känns skönt att kunna reda lite i funderingarna då min man inte är den som pratar känslor och absolut inte om något sånt här. Inte för att han inte bryr sig utan för att han inte är en person som behöver prata om saker...
    Gud vad knasigt jag skrev ser jag nu!;)

Nä det känns som att de flesta män tål en viss dos av tjatande om mf, äl, konstiga blödningar m.m. Resten får vi ta här!:)
  • Kirsten
    0fia skrev 2014-03-03 19:57:38 följande:

Den översta bilden bilden är testet från imorse och den nedersta från nu på kvällen. Vågar inte riktigt hoppas..... Så tidigt än, BIM -6. Om det stannar så känns nästa mål långt borta. Hade ju Ma i v 13.
    Det ser riktigt bra ut, tror att du är gravid men håller tummarna ändå!:)
  • Kirsten
    F89 skrev 2014-03-04 09:00:59 följande:
    Jag tog ett digitalt också, 3+.

Dock visade den det innan mitt MA också så det känns inte lika intressant när den väl nått max...

Förhoppningsvis var det en tillfällighet att strecket var mindre starkt idag men fy vilken ångest!
    Det var bara en tillfällighet, va bara lugn nu!:)
  • Kirsten

Grattis SaandraR!!! Det är ju ett solklart plus!

Bebisfabriken: Snart gäller det, spännande, kommer hålla tummarna jättehårt när det är dags!:)

• Kirsten
    P81 skrev 2014-03-06 17:39:58 följande:

Tack underbara ni tjejer, era gratulationer och stöd betyder jättemycket. Det här är bara början men jäklar sicken bra början!Glad Nu hoppas jag att vi som plussat i dgrna smittar av oss på er andra tjejer också.Glad

Och som jag sa' i oktober efter missfallet: Solen kommer att skina igen.
    Jajamen, nu gör den det.Solig

Åhh härligt, grattis!:)
  • Kirsten
    0fia skrev 2014-03-07 06:20:20 följande:

Idag blev det ett digitalt test ???? phpmatejk45899.jpg

Grattis, vad roligt!:)
  • Kirsten
    0fia skrev 2014-03-07 21:36:16 följande:
    Blod på pappret. Inte mycket men blödning har alltid betytt mf för mig. De två graviditeter som gick hela vägen blödde jag aldrig.... Kommer förstås veta mer imorgon men går nog och lägger mig nu och drar ett täcke över huvudet. Maken är förstås bortrest och kan inte håll aom mig Rynkar på näsan. Tur att ni finns....
    Fy vad jobbigt! Hur det än slutar tär det på psyket. Och så har du ingen hemma heller att krama om!:( Nu håller vi tummarna att det betyder annat denna gång, gå och lägg dig, försök sova och ta nya tag imorgon. Tänker på dig! Kram
  • Kirsten
    0fia skrev 2014-03-08 07:39:10 följande:

Sitter och väntar på att det skall börja ordentligt. HAr rejäl mensvärk och barnen skall iväg på kalas idag.... FAn att inte maken är hemma. Förra missfallet kom kvällen innan han skulle på resa så det verkar ju vara så vi tajmar,

Vad jobbigt för dig! Förstår inte varför det inte bara kan gå enkelt nångång! Det du går igenom är mer än vad man ska behöva. Kram!
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?