• MrsCecilia

Vi som nyss plussat med ÄD

Jag vill gärna ha en tråd för oss som nyss har plussat. Jag känner att jag har massor med tankar och funderingar jag vill ventilera med er andra.

Själv har jag äntligen plussat med ÄD i Riga efter 12 års kämpande och minst 13 försök (inkl IVF)
    så allt känns välidgt nytt och lite skakigt.

• Svar på tråden Vi som nyss plussat med ÄD
  • Redan47

Ang trådens tema, jag har inte nyss plussat... I nov , men sen slutade det utvecklas. Nu ruvar jag igen... Just nu stressad över blod status och vet inte om jag vågar prova testa imorgon eller vänta om jag nu är låg hormonare... Var inga höga värden förra ggn. Har kanon huvudvärk ikväll vet varken ut eller in är jag nervös, stressad, propp, hormon psykbryt... Känner någon igen?

• Krvik

Redan - Huvudvärken hade jag också. Jag har aldrig ont i huvudet i vanliga fall! :)

v14, BF 24/6 -14
  • Krvik

Inte ge upp, Redan! Prova om två dagar igen. Håller tummarna! Kramar

• Cice
    Redan47 skrev 2013-12-18 21:58:46 följande:
    Cice: ja, det är samma. Snarlika namn över världen.
    Tack tack   !!!{#emotions_dlg.flower}
  • callimero

Måste höra med er som är gravida eller fått barn hur ni gjort med att berätta att det är äggdonation? Vi berättade igår för närmsta familjen men ville inte ta den detaljen då i allt ståhej. Men när och hur har ni som berättat gjort det? Drömmer

• MrsCecilia

Vågar knappt skriva här, lite vidskeplig av mig.. men nu är jag i vecka 5 så det måste väl räknas :) Tänk så lycklig och ovetandes jag var i maj när jag startade denna tråd. Roligt att den lever kvar Hjärta

• Cice

God jul på Er !

Är det ngn av er som har haft mensvärk /molande värk efter FET, som har lyckats att bli gravid ?

Tacksamt för all hjälp och info.

Julkram 

• Redan47

Cice, helt normalt, det kan del bero på att livmodern stretchar ut sig pga hormon tillskottet vi sätter till för tt förbereda sig för graviditet och eller en ev befruktning påverkar status! ;))

Svar på tråden Vi som nyss plussat med ÄD