Tack Jenkis :)
Det stämmer att jag har gjort utomlands men det är en läkare här som har hjälpt mig med proverna då det är ett krav från kliniken utomlands på att man tar dessa prover, måste ta i tre omgångar (det stod tom med i kontraktet att man var tvungen att dessa prover), så det är ju i alla fall positivt med denna kliniken.
Jag har fått två minimala blödningar, typ spottings. Läkaren utomlands sa att första gången berodde det på inplantation och andra gången för att mitt progesteronvärde var för lågt, så kanske hade du också det eftersom att du fick blödningar.
När läkaren i sverige såg att mit tprog.värde var för lågt så rekommenderade även hon att jag skulle höja dosen, så vi får hoppas att de i sverige får upp ögonen för detta!!!
Pröva att vända dig till en annan läkare som kan kolla dina blodprover, men det kanske inte behövs längre? Vilken vecka är du i nu?
Det känns som om att progesteronet rinner ur mig så snabbt, så fort jag reser mig upp och kan ju inte ligga ner hela tiden.
Ngn som vet hur länge man behöver ta hormonerna om man fortsätter att vara gravid? Slutar man bara tvärt eller måste man trappa ner?