• MrsCecilia

Vi som nyss plussat med ÄD

Jag vill gärna ha en tråd för oss som nyss har plussat. Jag känner att jag har massor med tankar och funderingar jag vill ventilera med er andra.

Själv har jag äntligen plussat med ÄD i Riga efter 12 års kämpande och minst 13 försök (inkl IVF)
    så allt känns välidgt nytt och lite skakigt.

• Svar på tråden Vi som nyss plussat med ÄD
  • hönsmorsan

Tyckommig .ingen aning men vitamin p stod det i mailet frågade om magnesium men det skulle jag inte ta .

• TyckOmMig

Hönsmorsan-maila Riga och fråga igen antagligen vill dom att du ska öka progesteronet kanske eller progynonet bägge börjar ju på p...jag fick öka dessa oxså.Lycka till!

• Fridolf87
    TyckOmMig skrev 2013-08-07 15:26:14 följande:
    Fridolf87-hcg ökningen ser man ju på Clearblue Digital jag fick 3+ där fort men jag satte in två oxså!Säkrast är ju att ta blodprov med jämna mellanrum vilken Riga oxså krävde.

Väntar tvillingflickor v 21.

Hönsmorsan-vad menar du med p?Riga rekommenderade mig vitamin C och Magnesium vid blödningar.
    Tycker man ser det tydligt på vanliga test med. Tar nog ett digitalt igen nästa vecka. Blodprov hoppar jag över, kliniken tyckte ej det var nödvändigt. Bokar in UL till vecka 7-8 istället. Satte också in 2 stycken.  Glad
  • Pia700
    TyckOmMig skrev 2013-08-07 15:33:32 följande:
    Hönsmorsan-maila Riga och fråga igen antagligen vill dom att du ska öka progesteronet kanske eller progynonet bägge börjar ju på p...jag fick öka dessa oxså.Lycka till!

Får jag fråga hur mkt progynon du tog först o vad du fick öka till? Jag gjorde äd i Finland i maj. Började blöda men fick inga ändringar i medicinering. Det blev tyvärr ett missfall. Vilken sorts progesteron tog du? Jag hade lutinus./pia
  • hönsmorsan

Tyckommig va vitamin pp niacin dom mena. Har ökat både progynon och progesteton är upp i fyra av varje plus c vitamin.

va även och tog ett nytt hcg idag låg på 16200 idag:) och jag har inte blöddit sen i natt

• chikita124

Tack!!
    Vilken envis väntan de har varit på Plus...men nu är de där...hoppas bara nu bara båda BabyBaby har fastnat...

Svar på tråden Vi som nyss plussat med ÄD