Annaba, neej vad ledsamt att pyret inte hänger kvar. Men bra som du säger: din kropp kan bevisligen bli gravid! Hoppas du har bra stöd. Styrkekramar till dig. MrsC: ånej, vad jobbigtbatt behöva sväva i ovisshet i flera dagar efter att bm har "tyckt sig se något".Det klart man knäcker ned sig fullständigt. Nu hoppas jag att du får bästa expertisen, bästa utrustningen och bästa vägledningen genom undersökningen imorgon och att det visar sig vara falskt alarm. Du och knyttet är kämpar och jag tror ni tar er igenom detta. Styrkekramar till er. Mitt i flera tråkiga nyheter vill jag tacka för glada tillrop efter mitt KUB-test. Man vet aldrig vad som händer så man får vara glad för varje dag och milstolpe. Fröken Bus: jag gjorde mitt första VUL på 6+3 men detta tidiga vul var enbart pga en störtblödning några dagar tidigare. Första riktiga VUL var inbokat till 8+3 enligt önskemål från Ava-kliniken i Riga. Till slut: ursäkta att alla mina inlägg är helt utan radbrytningar. Min i-padda vägrar att göra nybrad eller nytt stycke.