-
Till alla er som klagar över dom som skaffar barn när man är "ung".. För er vill jag bara berätta, att när våra barn är stora nog att klara sig sjävla, kommer vi att gå ut och roa oss, och vara i våra bästa år, fortfarande se fräscha ut, medans ni, kommer sitta med spädbarn som skriker och håller er vakna om natten.. VI kommer ha barnbiten klar, ha karriärer vi kan ägna all tid åt, medans NI fått ...ta ett avbrott från "karriären", typ donken (som man inte bygger upp mellan åldern 19-25). Och när ni slutligen har såpass stora barn att de kan klara sig själva, så kommer ni se FÖRJÄVLIGA ut, förmodligen gå med käpp eller sitta i rullator, och er största lycka i livet kommer att vara när ni ena dagen inte har lika ont i kroppen som ni hade dagen innan. UNGA mammor är så jävla grymma, bara så ni vet!
-
Svar på tråden Unga mammor är inte dåligare än äldre mammor
-
Jag var 20 när första barnet kom och jag hade festat klart och gått skolan och pluggade samtidigt.
Är idag 28 år en glad och pigg mamma som har tid med alla 3 barnen och lever faktist livet samtidigt.
Min mamma var 16 år när hon blev mamma för första gången men då inte med mig utan min halv bror.
Jag föddes när min mamma var 30år har 1 bror som är 7 år äldre.
Fast min mamma har 3 barn.
Hon lever fortfarande sitt liv går ut och festar dansar och lever livet.
-
20? Festat klart? Det var en kort fest det.
-
Misshandel ???Harmagedon skrev 2013-03-14 20:42:58 följande:Är du född 84 så är du väl knappast ung själv heller. Inte tillräckligt ung för att förklara din misshandel av det skrivna språket iallafall.
-
I så fall va det bara fult av dig.3 barns mamma84 skrev 2013-03-14 20:28:35 följande:Näh faktist inte .
Och jag är till och hålla med alla stavfelen, som andra poängterar, ser illa ut.
Detta va inte bra gjort av dig alls så verka inte så stolt över det.. -
suckpuss skrev 2013-03-14 20:45:57 följande:20? Festat klart? Det var en kort fest det.
-
BubbelBoom skrev 2013-03-14 20:38:27 följande:Jag tillhör väl den härlige Svensken som tycker "lagom" är en passande ålder för att få barn :) Vad lagom är får man själv sätta tycker jag. Dumt av äldre mammor att tracka ner på yngre och viceversa..
-
Jaha? Har du mån poäng?
-
Ja,ja jag går nu jag ska nu städa lite plocka lite efter barnen och se på film innan säng dags ta hand om er Tjingeling .
-
Det skulle vara mycket trevligare om unga mammor slutade klanka ner på äldre mammor också. Respekt går åt båda hållen.
-
Hahaha...really TS?