• EllinorE

Unga mammor är inte dåligare än äldre mammor

Jag tycker både unga och äldre mammor är bra mammor! 
    Varför skrev du så aggresivt? Har någon varit dum mot dig? 

• EllinorE
    3 barns mamma84 skrev 2013-03-14 20:28:35 följande:
    Näh faktist inte .
    I så fall va det bara fult av dig.
    Och jag är till och hålla med alla stavfelen, som andra poängterar, ser illa ut.
    Detta va inte bra gjort av dig alls så verka inte så stolt över det..
  • EllinorE
    BubbelBoom skrev 2013-03-14 20:38:27 följande:
    Jag tillhör väl den härlige Svensken som tycker "lagom" är en passande ålder för att få barn :) Vad lagom är får man själv sätta tycker jag. Dumt av äldre mammor att tracka ner på yngre och viceversa..
  • EllinorE
    3 barns mamma84 skrev 2013-03-14 20:51:04 följande:
    Äldre är bara så bittra av sig man ser ju klart och tydligt redan här nämligen
    Så jag som är 23 år (gammal???) är bitter då eftersom jag inte håller med dig menar du?
  • EllinorE
    Harmagedon skrev 2013-03-14 20:55:21 följande:

Hon ser vårt klanderfria språkbruk och drar genast slutsatsen att vi gått ur grundskolan.
    Haaaaaa! xD Så fruktansvärt bra skrivet!
    c89 skrev 2013-03-14 21:04:14 följande:
    Nu tycker jag förvisso att det är otroligt pinsamt med 50+ kvinnor som klär sig och partar som om de vore 20. Att ens uttrycka orden att man har en figur att avundas över när man är 50+ är tillräckligt pinsamt. 
    Hade jag varit tonåring och haft en 50+ morsa som dig hade jag skämts ihjäl.

Nu tycker jag förvisso att TS trådstart är pinsam den också. Det finns fördelar med att få barn i alla möjliga åldrar. Tyvärr finns det uppenbarligen nackdelar i föräldrar som beter sig som barn i alla åldrar också... 
    Oj, min mamma är 60+ och går ut och dansar med sin man och hittar på roliga saker!
    Jag bara hoppas att jag gör detsamma när jag är i hennes ålder. 

Sextiotalist, tycker det låter toppen!

Svar på tråden Unga mammor är inte dåligare än äldre mammor