Inlägg från: emelianzei |Visa alla inlägg
  • emelianzei

Unga mammor är inte dåligare än äldre mammor

Det skulle vara mycket trevligare om unga mammor slutade klanka ner på äldre mammor också. Respekt går åt båda hållen. 

• emelianzei
    3 barns mamma84 skrev 2013-03-14 20:51:04 följande:
    Äldre är bara så bittra av sig man ser ju klart och tydligt redan här nämligen
    Fast jag är yngre än dig och tycker att din trådstart var ytterst onödig och otrevlig. Dessutom måste jag bara inflika att jag håller med de övriga om att stavfelen ser illa ut.

Vet du, om du ändrar din attityd så tror jag att folk kommer att vara mycket trevligare mot dig, tror inte du det? 
  • emelianzei
    c89 skrev 2013-03-14 21:04:14 följande:
    Nu tycker jag förvisso att det är otroligt pinsamt med 50+ kvinnor som klär sig och partar som om de vore 20. Att ens uttrycka orden att man har en figur att avundas över när man är 50+ är tillräckligt pinsamt. 
    Hade jag varit tonåring och haft en 50+ morsa som dig hade jag skämts ihjäl.

Nu tycker jag förvisso att TS trådstart är pinsam den också. Det finns fördelar med att få barn i alla möjliga åldrar. Tyvärr finns det uppenbarligen nackdelar i föräldrar som beter sig som barn i alla åldrar också... 
    Fast varför kan inte en 50+ kvinna få vara stolt över sin kropp och få festa natten igenom? Själv tycker jag att det är kul när äldre har kvar sitt ungdomliga sinne. 
Svar på tråden Unga mammor är inte dåligare än äldre mammor