• The75

ÄD gravida Lattemammor i Stockholm nr3

Hej Är du gravid efter att han gjort ÄD/EA/ED utomlands eller i Sverige ,skulle vara roligt om det fanns några därute som ville utbyta erfarenheter,tankar och funderingar . Detta är mitt andra barn som kommer till på detta sätt så jag hoppas och tror att jag har en del erfarenheter i ämnet :) Jag har gjort mina försök på Ava Riga och är jätte nöjd med dom,vi hade turen att första gången få ut som pass många ägg från vår donator att dom räckt till två MF två minus och förhoppningsvis nu oxå två barn :) Jag hade själv en massa tankar och funderingar under graviditeten om hur jag skulle känna och tycka om denna guldklimp jag väntade och det var kärlek vid första ögonkastet han är min till 100% känner samma kärlek till honom som till mitt "bio" barn som jag har sedan tidigare. Bor ni i Stockholm skulle det ju vara trevlig då det blir lite lättare att träffas om man skulle vilja det men om ni inte gör det går det precis lika bra :) Jag träffar sedan tidigare ett gäng ÄD mammor som bor här i Stockholm som har följts åt i den tråd jag startade under min första ÄD graviditet och det har varit till stor hjälp att öppet kunna ventilera tankar och funderingar kring ämnen som kan komma upp under och efter guldklimpens ankomst. Jag har Bf 29 juli men det kommer även denna gång bli tidigare då jag kommer snittas.

• Svar på tråden ÄD gravida Lattemammor i Stockholm nr3
  • The75

TyckOmMej

Du ska se att allt ser bra ut men jag förstår att du är nervös ändå för det har jag själv oxå varit varje gång,det är helt normalt :)

AmelieS

Ja det är lika underbart varje gång och jag längtar så efter att få träffa henne :0)
    Nu är det bara en vecka kvar jippi :))

• TyckOmMig

Har varit på KUB idag och det kunde inte bli bättre på alla plan alla värden kunde inte bli bättrehelt underbart att få vara med om -detta var verkligen en höjdpunkt för mig att få se mina guldklimpar så pass mycket och länge!

• The75

Hej
    Igår kom hon äntligen vår prinsessa och allt har gått bra och vi hoppas få åka hem imorgon :0) hon är 50 lång och 2800g tung och en mini kopia av sin bror :0)

• AmelieS

Stort grattis The75, underbart att höra :)
    Jag har tänkt på dig. Hoppas ni är hemma nu. Kram 

• TyckOmMig

Stort grattis till prinsessan vad underbart!

Känns som en evighet till mina kommer nu ju-vill att sparkar ska börja kännas snart åhhhh!
    Fast då det börjar kännas blir det inte så mkt lugn o ro allt har säkert sin tjusning glad över att ha fasat ut medicinerna nu i alla fall och börjar känna mig lite piggare!
    Är i v 14 nu.

• lelle75

Hej, hoppar in i denna tråden också då jag nyligen har plussat och bor i sthlm, vill gärna följa alla här också!

• The75

Hej
    Tack för alla gratulationer :0) vi kom hem igår och allt har gått bra,hon äter som en häst vilket bara är bra för hon tappade 9% av sin vikt under sina första 2 dygn men dom hoppas jag hon snart lagt på sig igen och gärna lite till för hon är en riktigt lite smalis :0)

Lelle75 välkommen till tråden det är alltid trevligt med flera :0) är detta ditt/ert första barn? Vart har ni gjort er ÄD ?

• The75

TyckOmMej
    Vet hur det känns denna ständiga väntan känns ibland som tiden står still ;0) men jag tyckte att efter vecka 30 gick det snabbt eller iallafall snabbare och när dom sen kommer är det värt all denna väntan det kan jag lova :0)

Svar på tråden ÄD gravida Lattemammor i Stockholm nr3